خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

۷۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است


سرویس اقتصادی- واحد حمل و نقل همگانی شهرداری خوانسار نرخ کرایه آژانس های تاکسی سرویس سال 1392را اعلام کرد.

به گزارش خوانسار نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری خوانسار، لیست کرایه های مصوب به شرح ذیل می باشد:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۹

سرویس اقتصادی- واحد حمل و نقل همگانی شهرداری خوانسار نرخ کرایه های تاکسی شهری در سال 1392 را اعلام کرد.

به گزارش خوانسار نیوز، به نقل از پایگاه خبری شهرداری، نرخ های مصوب به شرح ذیل می باشد:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۴

سرویس فرهنگی- مراسم جشن بزرگ میلاد مهدی موعود(عج) همراه با برنامه های تئاتر و مولودی خوانی واهدای جوایز ساعت 6 بعدازظهر روز یکشنبه  2 تیرماه ساعت بعدازظهر در امامزاده سیدصالح (ع) بیدهند برگزار می گردد.

به گزارش خوانسار نیوز، این مراسم به همت هیئت خادم شهدا بسیج، اداره اوقاف وامورخیریه و هیئت امناءامامزاده سیدصالح ع) برپا می گردد و حضور عموم در آن آزاد می باشد.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۰

سرویس اجتماعی- اولین جلسه غیررسمی منتخبین چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار، شب گذشته برگزار گردید.

به گزارش خوانسار نیوز، از جزئیات این نشست که در دفتر حجت الاسلام سجادی برگزار شد، هنوز خبری منتشر نشده است.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۴

سرویس اقتصادی- نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در گفت: قانونگرا نبودن دولت یکی از چالش‌های پیش‌روی مجلس بود که امیدواریم این عیب بزرگ در دولت بعدی نباشد.

به گزارش خوانسار نیوز، سید محمدحسین میرمحمدی درگفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، افزود: حسابرسی از عملکرد و ماموریتهای سازمانی مدیریت بنگاههای اقتصادی دولتی و خصوصی به ارتقای بهره وری این بنگاهها و در نهایت رشد اقتصادی کمک می کند.

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۸

سرویس فرهنگی- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوانسار با تاکید بر غنی سازی برنامه های تابستانی گفت: محوریت مساجد در برنامه های اوقات فراغت باعث ارتقا نشاط معنوی می شود.

به گزارش خوانسارنیوز, محمد تقی شریعتی، ‌رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوانسار به خبرنگار شبستان گفت: نقش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ترویج فرهنگ دینی و ارائه برنامه‌های فرهنگی و هنری برای جذب جوانان به مساجد، اهمیت دارد و وجود کانون‌های فرهنگی و هنری در کنار مساجد و ارائه برنامه‌های متنوع سبب می‌شود جوانان در برابر آسیب‌های فرهنگی مصون مانده و همیشه در صحنه باشند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۵۳

رئیس دانشگاه پیام‌نور خوانسار گفت: تا یک سال آینده پژوهشکده فرآورده‌های زنبور عسل و گیاهان دارویی در دانشگاه پیام نور خوانسار راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خوانسارنیوز، رسول کافی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد راه‌اندازی پژوهشکده فرآورده‌های زنبور عسل و گیاهان دارویی اظهار کرد: این پژوهشکده در زمینی بالغ بر ۵۵ هکتار که توسط مسئولان شهرستان و استانداری اصفهان واگذار شده، راه‌اندازی می‌شود

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۲

سرویس فرهنگی- به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، مراسم جشنی در ساعت 6 بعد از ظهر روز چهارشنبه 29 خرداد در امامزاده سید صالح واقع در بیدهند برگزار می گردد.

به گزارش خوانسار نیوز، این جشن با حضور عباس تمیزی (مشهور به غدیر اصفهانی) مداح اهل بیت عصمت و طهارت و به همت هیئت خادم شهدا و هیئت امنای امامزاده سید صالح برگزار خواهد شد.

همچنین بنا بر اخبار رسیده، در این جشن به افراد شرکت کننده به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۴۷

سرویس اجتماعی- محمود قربانی پور، از منتخبین دوره چهارم شورای اسلامی شهر خوانسار در وبلاگ شخصی خود از همشهریان خود قدردانی نمود.

به گزارش خوانسار نیوز، متن پیام وی به شرح ذیل می باشد:

 

بسمه تعالی

همشهریان عزیزم سلام

در مقام لطف شما چه می توانم بگویم که اقیانوسی از لطف و رحمت را به رگهایم جریان دادید، امیدوارم که با یاری خداوند متعال و پشتوانه شما همشهریان گرامی بتوانم به عنوان عضوی از چهارمین شورای اسلامی شهر خوانسار خدمتگزارتان باشم.

اینجانب ضمن تبریک به مناسبت خلق حماسه سیاسی و انتخاب هفتمین رئیس جمهور کشور عزیزمان جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی با رای قاطع مردم امیدوارم این شور و شوق و همدلی وصف نشدنی شروع راهی جهت آبادانی، پیشرفت، همدلی و وحدت و حل مشکلات مردم ایران باشد.

همچنین برخود لازم می دانم از کلیه همشهریان شریف و دست اندرکاران و مسئولین محترم برگزاری انتخابات تشکر نموده و حال که لطف خدا و اعتماد مردم شهرم شامل حال اینجانب گردید، امیدوارم بتوانم با همکاری دیگر اعضای محترم شورا امانتدار خوبی بوده و بار سنگین این مسئولیت خطیر را پس از چهار سال به سرمنزل مقصود برسانم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۳۲

سرویس فرهنگی- وبلاگ کمش در جدیدترین پست خود با عنوان "انتخابات تموم شد" با توصیه به برندگان انتخابات ریاست جمهوری بر احترام به اختلافات و تلاش برای "هم‎دلی" و یا دست کم "هم‎گامی" چنین آورده است:

جشن خوانسار

انتخابات تموم شد. ما بردیم. شاد شدیم و انرژی متراکم تو فکر و ذهنمون رو هم تخلیه کردیم. هیچ مانعی هم نداشتیم. حتی تجمع بدون مجوز قانونی برگزار کردیم و مراجع قانونی هم رعایت هیجانات رو کردند و زیر سیبیلی رد کردند...

...

اما تصور نکنیم کسی باخته. این تصور اولین مانع اصلاحاته. دوستانی که به کاندیدای ما رای ندادند هم ایرانی هستند. اون‎ها هم سهمی از این کشور دارند. اگر ما "جنبه" و "اخلاق" برد داشته باشیم در دورهای بعد هم پیروزیم.

به نظرم اولین وظیفه اصلاحی ما اینه که تلاش کنیم تعداد آراء دور بعد کاندیدامون بیشتر بشه. و این ممکن نیست مگر با احترام به اختلافات و تلاش برای "هم‎دلی" و یا دست کم "هم‎گامی". اون‎قدر کارهای نکرده روی زمین مونده که هیچ انرژی اضافه‎ای برای شاخ شونه کشیدن نداریم. به هم کمک کنیم تا اختلافات، دشمنی نیارند...
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۴