خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

سرویس اجتماعی: معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: برای نخستین بار 380 نفر در شهرداری‌های استان اصفهان استخدام رسمی می‌شوند.
مهدی جمالی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به پیگیری مکرر این حوزه به منظور استخدام در شهرداری‌های استان اصفهان اظهار کرد: با تلاش صورت گرفته و با پیگیری دفتر امور شهری استانداری مجوز استخدام 380 نفر را در استان دریافت کرده‌ایم.

وی با اشاره به استخدام این تعداد با برگزاری آزمون استخدامی افزود: از 22 تا 26 اردیبهشت ماه امسال ثبت آزمون استخدامی شهرستان‌های استان با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org صورت می‌گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به تعداد شهرداری‌های مشمول این طرح تصریح کرد: این آزمون استخدامی به منظور جذب 380 نفر در 77 شهرداری استان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند در زمان‌های مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور ضمن اطلاع از جزئیات بیشتر آزمون و رشته‌های مورد نیاز نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

جمالی‌نژاد با اشاره به زمان برگزاری آزمون استخدام شهرداری‌های استان تاکید کرد: زمان برگزاری این آزمون به زودی و در آینده‌ای نزدیک در سطح استان اطلاع‌رسانی می‌شود.

نظرات  (۴)

والا ماکه رفتیم سایت سازمان سنجش چیزی نبود از مسئولین پرسیدم کسی جوابی نداشت اصلا تو سایت سازمان سنجش همچین چیزی نیست خواهشا مسئولین راهنمایی کنند
مثل اینکه تاریخش تغییر کرده قرار شده از ساعت 16  مورخ 24/2 روی سایت بذارنش
سلام پس زمان آزمون و کارت آزمون چه موقع اعلام می شود ممنون میشم جواب بدید . من تو سایت سنجش میرم چیزی نیست
پاسخ:
در حال حاضر اعلام نشده. به محض اطلاع اعلام خواهد شد
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۶ علی اکبر فرجی
بنام خود که اول آخرینه

دم وقت افطار زبون روزه
خدایا قبولم که نه رفوزه
مون از تو صفا تندرسی مگو
نه پیلمه گو نه نون و خربیزه
دلم خوش بو روزگارم جی خوش
نه مگو چیتر با زبون روزه


التماس داعا دارانی عزیزا



بی طرف
پاسخ:
تشکر از لطف شما. التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی