خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

فرماندار خوانسار اعلام کرد: 128 نفر در حوزه شهر و روستای این شهرستان نامزد شورا شده اند که از این تعداد 22 نفر در شهرها و 106 نفر در روستاها ثبت نام کرده اند.

سید مجید پور احمدی در گفت و گوبا ایرنا افزود: در در مناطق شهری از 22 نفر ثبت نام شده شش نفر زن و 16 نفر مرد هستند.

وی اظهار کرد: در حوزه روستایی نیز از 106 نفر ثبت نام کننده برای شوراها 103 نفر مرد و سه نفر زن هستند.

 فرماندار خوانسار گفت: تعداد خانمهای نامزد شده در انتخابات شوراهای دور چهارم در حوزه شهری سه برابر تعداد زنان در دور سوم است.

 

خبر تکمیلی
به گزارش خوانسار نیوز و بر اساس شنیده ها اسامی داوطلبان حضور در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار به ترتیب الفبا به شرح ذیل می باشد

داود

اسدی

محمدعلی

امینی

احسان

امینی

صادق

اولیایی

رضاعلی

رضایی

محسن

زمانیدوست

سید عباس

سجادی

همدم

شاه محمدی

سعید

صادقی-منصرف

علی

صبوحی

جواد

عصاری

زهرا

فخری

محمود

قربانی پور

منیره

کامرانی

محمدرضا

معینی

اشرف سادات

میراحسنی

سید مهدی

میرشفیعی

کامران

میرمحمدی

کتایون

نادری- منصرف

حسن

ناشرالاحکام

عفت

یحیایی

علی

 

یحیایی

لازم به ذکر است که نهایی شدن لیست فوق الذکر منوط به داشتن شرایط لازم برای نامزدی و همچنین تایید هیئات نظارت و اجرایی است و اعلام از طریق مجاری رسمی است.
افراد تایید شده در شهر خوانسار برای تصاحب 7 کرسی در شورای اسلامی شهر به رقابت خواهند پرداخت.

نحوه بررسی صلاحیت نامزدها
پس از پایان زمان ‌نام‌نویسی، هیأت‌های اجرایی موظفند بنا بر ماده 46 قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و به منظور احراز شرایط یاد شده در ماده 26 و 29 قانون مذکور از مراجع ذی‌ربط استعلام کنند و این مراجع نیز باید تا ده ‌روز از تاریخ وصول استعلام، نسبت به موارد استعلام کتباً پاسخ دهند.

بنا به ماده 48 قانون انتخابات شوراهای اسلامی، نظر هیأت‌های اجرایی بخش و شهر و شهرستان، مبنی بر تأیید صلاحیت داوطلبان با تأیید هیأت‌های نظارت شهرستان و بخش معتبر است و چنانچه تا هفت روز از تاریخ دریافت نتیجه رسیدگی صلاحیت داوطلبان، هیأت‌های نظارت مربوطه درباره داوطلب یا داوطلبان نظر خود را اعلام نکنند، نظر هیأت اجرایی ملاک عمل خواهد بود؛ به عبارتی، در این مرحله از رسیدگی هیأت‌های نظارت بخش و شهرستان، تنها تأیید صلاحیت داوطلبان اجرایی را بررسی می‌کنند و نمی‌توانند ردشدگان اجرایی را تأیید کنند.

بررسی سوابق داوطلبان باید محرمانه انجام گیرد، به گونه‌ای که موجب هتک‌ آبروی افراد نشود و بررسی از موارد یاد شده در مواد 26، 27، 28، 29 و 30قانون انتخابات شورا‌ها خارج نشود و افشای هر گونه اطلاعات دریافت شده توسط اعضای هیأت‌های اجرایی و یا هر شخص دیگری ممنوع است.

بنا بر تبصره 1 ماده 50 قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها در هیأت‌های اجرایی رد شده است، می‌توانند تا چهار روز از تاریخ اعلام نام نامزدهای انتخاباتی، شکایت خود را به ترتیب، داوطلبان شورای اسلامی روستا به هیأت نظارت شهرستان و داوطلبان شورای اسلامی شهر به هیأت نظارت استان تسلیم کنند؛ البته به استناد تبصره 2 همین ماده، شاکیان می‌توانند شکایت خود را تا مهلت مقرر به هیأت اجرایی مربوطه نیز تسلیم کنند.

هیأت اجرایی موظف است، بلافاصله شکایات دریافتی را به هیأت نظارت ذی ربط بفرستد و هیأت‌های نظارت نیز موظفند بر پایه تبصره 3 ماده 50 قانون انتخابات شورا‌ها تا ده روز از تاریخ دریافت شکایات به آن‌ها رسیدگی و نتیجه را به هیأت‌های اجرایی مربوطه اعلام نمایند و نظر هیأت نظارت در این خصوص قطعی و لازم‌الاجراست؛ به عبارت دیگر، تجدید نظر داوطلبان رد صلاحیت شده معترض روستا در هیأت نظارت شهرستان و تجدید‌نظر داوطلبان معترض رد صلاحیت شده برای شهر‌ها در هیأت عالی نظارت استان انجام می‌پذیرد و نظر هیأت‌های عالی نظارت استان قطعی و لازم‌الاجراست.

 

 

نظرات  (۸)

۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۰۲ حسن میرصانعی
سلام ، میتونم خواهش کنم از کاندیداها بخواهید یک رزومه از خودشون توی سایت شما بذارند برای اطلاع ما ؟
پاسخ:
سلام. در صورت ارسال رزومه از سوی نامزدها حتماً در این پایگاه اطلاع رسانی خواهد شد
یه سوال برام پیش اومده چرا  از اعضای قبلی فقط یک نفر ثبت نام کردند؟
از نفرات قبلی در لیست بالا سه نفر هستند ، آقای دهاقین که در وبلاگشون علت را نوشته اند ، آقای صانعی هم که احتمالا مشکل مدرک داشتند
پاسخ:
با سلام. از اعضای شورای قبل فقط آقای اولیایی و خانم میراحسنی شرکت کرده اند. آقایان صانعی و میرشفیعی هم  به دلایل خاص خودشون ثبت نام نکرده اند و مشکلی در خصوص مدرک نداشته اند.
سلام خسرو جان واقعا جات خالیه با همفکری آقای میر محمدی چه کارهایی که نمی شد برا ی خوانسار انجام بدید  امید وارم موفق باشی.راستی برانامه هات برای  آینده چیه ؟
چقدر خوبه یاد بگیریم به دیگران و خانوادشون توهین نکنیم مهم عملکرد افراد . در ضمن ما مسلمان هستیم و مسلمان حق نداره با حرکتش خرفش و یا هر کاری دیگه آبروی مسلمان دیگه ای را ببره کاش برخی از خوانساریها قبل از اینکه می دیدند طرف بابش کیه فامیلش چیه زن مرد سنش چند ساله به چیزهای دیگه ای به عنوان ملاک شایستگی نگاه می کردند . بخدا خوبیت نداره به هم توهین نکنیم.
ببخشید جناب سعیدی اینجا کی به کی توهین کرده ؟!
لطفا اسامی کاندیدای شورای اسلامی روستای ویست در سایت اعلام گردد
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۳۹ سیدمهدی میرشفیعی

باسلام

سیدمهدی میرشفیعی هستم برای باردوم تقاضادارم لینک فرماییدkhansaresarafraz.blogfa.com

پاسخ:
با عرض پوزش این وبلاگ در مطلب مربوط به معرفی وبلاگها گنجانده شده بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی