خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

سرویس اجتماعی- سخنان امام جمعه گلپایگان در گردهمایی جهادگران جهاد سازندگی سابق در این شهرستان بسیار مورد توجه جوانان خوانسار قرار گرفته است.

به گزارش خوانسارنیوز، امام جمعه گلپایگان که ارتباط بسیار نزدیکی با جوانان این شهرستان داشته و مورد احترام آنان است، در گردهمایی جهادگران جهادسازندگی سابق که در محل ایستگاه تحقیقات دامپروری شهرستان گلپایگان برگزار گردید، مطالب ارزنده ای را در مورد ارتباط ائمه جمعه با اقشار مختلف به ویژه جوانان بیان داشته است.

سایت خبرنامه خوانسار بخشی از این سخنان را به نقل از هفته نامه صدای گلپایگان شماره 274 صفحه 2 به شرح ذیل منتشر نموده است:

امام جمعه شهرستان گلپایگان در گردهمائی جهادگران جهادسازندگی سابق که در محل ایستگاه تحقیقات دامپروری شهرستان گلپایگان برگزار گردید طی سخنانی روز جهادسازندگی را به جهادگران تبریک گفت .

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی در گردهمایی به رویدادهای انتخابات ریاست جمهوری و وقایع پس از آن اشاره کرد و بیان داشت : برخی از دوستان ما متاسفانه نابخردانه به جای اینکه بیابیم سپاسگزاری کنیم و مرید مقام معظم رهبری باشیم که فرمودند سجده شکر کنید که اینطور جمعیت باحدود 73 درصد پای صندوق های رای آمدند .

دوسال است که مردم زیر بار گرانی ها دارند کمر خم می کنند . 2سال است تیم اقتصادی دولت بی تفاوت نسبت به همه مسائل دارد پیش می رود و اگربه خاطر ملاحظه (آقا) نبود ما حرف برای گفتن بسیار داشتیم . در جلسات خصوصی حرفهایمان را زدیم ، اما بخاطر رعایت برخی امور در خطبه های نماز جمعه کمتر به این نابسامانی ها اشاره شد .

وی با شاره به اینکه یک روز در این مملکت یک شاخه آهن 200 هزار تومان افزایش پیدا کرد . افزود : چند روز قبل از برگزاری انتخابات به قیمت یک ماشین صفر 4 الی 5 میلیون تومان اضافه شد . اینها را به چه کسی بگوییم ؟

آنهایی که هیچ در آمدی ندارند باید چکار کنند ؟؟ افرادی هستند که قسم می خورند حدود40 الی 50 روز است که در منزل آنها گوشت مصرف نشده . و با بیان اینکه آقایانی که بر مسند ها و صندلی ها تکیه می زنند ، فردای قیامت باید جواب دهند افزود : حالا امروز یک روحانی با فضای سیاسی و اجتماعی بالا و شناخت مردم از طریق رسانه ملی که همه کاندیدها حرفهایشان را زدند و کسی نمی تواند ادعا کند من نتوانستم حرف بزنم . منتخب مردم شد . حال باید هی بگوییم چرا ایشان رای آورد ؟؟ بالاخره یک نفر باید رای بیاورد . و بنشینیم زانوی غم در بغل بگیریم که چرا این آمد و او نیامد ؟ ما باید مثل مقام معظم رهبری باشیم ، پیام دادند و از همه مردم هم تقدیر کردند . ما واقعا" خاطر اعتمادی که مردم برای ما به وجود آوردند دوست و دشمن را متحیر گذاشتند و انشاءا... این رئیس جمهور منتخب هم در راه شهیدان و از همه نیروها اینگونه که قول دادند استفاده می کنند از اصلاح طلب ، از اصول گرا ، از همه جناح ها

امام جمعه شهرستان با بیان اینکه چرا باید دیدگاه های ما اینقدر تنگ باشد، افزود : چرا باید دنبال این باشیم که دشمن هم بیاید سوء استفاده کند ؟ بنده دیروز در جمع دکتر روحانی که مقدمات برنامه را فراهم کرده بودند، در جمع هزاران نفری جوان ها در سالن 22 بهمن حضور پیدا کردم . بعد برای من پیام می فرستند که آقای امام جمعه آیا جای شما اینجاست ؟! نه جای من اینجا نیست جای من اینست که به زعم بعضی از مقدس مآب ها که امام جمعه یک تسبیح 2 متری دست بگیرد و در محراب مسجد جامع بنشیند و مرتب تسبیح بگرداند ! جای من آنجاست آره ؟ اگر من در میان جوان ها و نوجوانها حضور پیدا نکنم ، اگر من امروز در جمع شما حضور پیدا نکنم ،درجمع خانواده ها حضور پیدا نکنم  این امام جمعه برای جرز دیوار خوب است .

وی افزود : امام جمعه به دید برخی باید در دفترش بنشیند بیایند دستش را ببوسند . این چه به درد امام جمعه ای می خورد ؟ امروز امام جمعه باید خادم مردم باشد ، نوکر مردم باشد واقعا این که دارم می گویم من دست یکایک شماجهادی ها رامی بوسم ، دست بچه های شما را می بوسم ، دست جوانها را می بوسم ، امروز جوان ها را در نیابیم دیگران آنها را در می یابند ! هر چیزی جایی دارد ، اقتضایی دارد . به ما طلبه ها یاد داده اند به اقتضای حال حرف بزنیم . من در حضور شما باید ازشهید فارسی ، شهید ابهری و ... حرف بزنم ، از شهدایی که شما می شناسید حرف بزنم ، از فضایی که شما در آن بودید حرف بزنم . وقتی در بین دانشجویان می روم به اقتضای دانشجو ودانشگاه حرف بزنم ، امابعضی دوست دارند هر کجا می رویم روضه بخوانیم ، بگذارید جوانان بانشاط باشند ، در جای خود کف بزنند و در جای خود عبادتشان را انجام دهند ، در جای خود رشد علمی داشته باشند و مهندسین علمی ما به سکو های جهانی برسند هر چیز به جای خودش ، لذا من وظیفه خودم می دانم در بین آحاد و اقشار مردم حضور پیدا کنم باید همدردی داشته باشیم که بگوییم ما هم با شماییم ،همدرد شماییم ، مخلص شماییم و عذر خواهی هم کنم که واقعا شما را فراموش کردیم .

نظرات  (۱۰)

همش شعاره
من خودم برای چند تا کار برای جوانهای گلپایگان پیشش رفتم هیچ کاری نکرد فقط شعار میده اینم مثل بقیشونه
پاسخ:
       من با ایشون خیلی آشنایی از نزدیک ندارم اما تا آنجایی که می دانم ارتباط خوب و صمیمانه ای با جوانان دارند. همین همدلی و همنشینی با جوانان بزرگترین حسن ایشونه.
همدلی و همنشینی بدون بازده را خیلی ها در این دولت بلد بودند ، همنشینی ایشون چه دردی رو از جوانها دوا میکنه ؟ باید از پتانسیل هاشون برای جوانها استفاده میکردند و بکنند ، همش شعار شعار شعار
پاسخ:
 همدلی با جوونها یعنی این که به اونها امید داد، به اونها اعتماد کرد و اونهارو طرد نکرد. اجازه داد از نیروی تفکر و توانمندیهای اونها در همه عرصه ها برای ابادانی کشور استفاده شود
امام جمعه هاما جی داژنده با جوونا خیلی جوروووو...!!!

ازاینکه ایشان حاضربه گفتن بعضی حقایق هستندجای تشکر دارد گرچه امیدوارم صرف حرف زدن نباشد وعمل به وعده ها و اجرای عرایضشان نیز،انجام پذیرد.

پس ازهاما چی شی ای خدا..................مرگم برسنه
حالا همه این فرمایشات شما را ایشون در مورد جوانها انجام دادند که میفرمائید همدلی کردند ؟
پاسخ:
       شک دارید تحقیق کنید.
نتیجه تحقیقات شما چی میگه ؟
خوش به حال گلپایگانی ها با این امام جمعشون که سایت هم ازش تعریف کرده.
در خوانسار که حتی رزمندگان با دیدگاه متفاوت را هم به جلساتشون دعوت نمی کنند. همین هیئت رزمندگان را ببینید خداوکیلی ایثارگران مخالف را دعوت نمی کنند چون می ترسند حرف خوبی بزنند و براشون دردسر ایجاد بشه.

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقای دهاقین عزیز
با سلام
نظر آقای سعید دشتی مربوط به **** ***** ***** امام جمعه گلپایگان بوده که به اشتباه زیر مطلب امام جمعه خوانسار درج شده و ایشان در مورد مطلب امام جمعه گلپایگان نظر دیگری نداده اند و در دفاع از اینکه شما فرمودید ایشان همدل و همنشین جوانان هستند نظر داده اند .
نمیدانم چرا شما چون زیر مطلب امام جمعه خوانسار بود اینچنین جبهه گرفتید ، اگر نظر دادن در سایت شما مشکل دارد پس قسمت نظرات را حذف کنید مثل زیر مطلب امام جمعه خوانسار که الان امکان نظر دادن ندارد !!!!!!! احتمالا نظر دادن در مورد ایشان از نظر شما کفر است !!!!!
یا اگر نظر دادن آزاد است امکان نظر دهی را آزاد گذارید البته تا جایی که توهین به کسی نباشد .
من هیچگونه توهینی در فرمایشات ایشان ندیدم که اینچنین جبهه گیری از طرف شما را سبب شود ، از شما یک چنین برخوردی عجیب است ، شاید ما آنگونه که باید شما را نشناختیم ؟!!!!

بزرگواران،جناب آقای دهاقین،شماتمامی مطالب امام جمعه گلپایگان راکلمه به کلمه و با افتخارنقل فرمودیدکه بسیارکارپسندیده ای بود چرا که سخنان ایشان سرشار ازدرایت وفهم وشعور بالای ایشان نسبت به درک  واقعی حقایق جامعه است.هدف این است که به عقلانیت در عین صمیمیت گره ای بازشود.اینکه کسی در توهم و بی خردی در جایگاه تشخیص باشد،به کل مجموعه جفا کرده و اگر بداند خائن است و اگر نداندجاهل.بهتر آن است که با اندیشمندان و اندیشه سازان وعقلی وخادمین برای حل مشکلات شهرمان چاره اندیشی کنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی