خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

سرویس اجتماعی- دادستان دادسرای عمومی و انقلاب خوانسار از برخورد قاطع با تولید کنندگان عسل تقلبی در شهرستان خبر داد .

به گرارش خوانسارنیوز به نقل از خبرنامه خوانسار، سیدمحمدجوادی گفت: با توجه به گزارشات مکرر رسیده مبنی بر اینکه عده ای اقدام به تولید عسل تقلبی در شهرستان می نمایند دستور برخورد قاطع با آنان صادر شده است .

وی اضافه نمود : با پیگیری شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکنون تعدادی از این متخلفان شناسائی و توسط نیروی انتظامی دستگیر و عسل های تقلبی معدوم شده است .

دادستان خوانسار بیان داشت : با توجه به معروفیت تولید و عرضه عسل در شهرستان خوانسار برخی به سوء استفاده از این موقعیت پرداخته اند که اجازه این امر به آنان داده نخواهد شد .

نظرات  (۳)

خداقوت به همه عزیزانی که مانع نابودی تنها محصول تخصصی شهرستان می شوند. بایدباکسانی که بازیاده خواهی وتقلب،زحمات سالیان طولانی برای رساندن عسل خوانساربه این جایگاه وبرند، به شدت مقابله کرد.

خدا رحمت کرو عسل بدیعی رو ...!
۰۳ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۳ رفیق شش دانگ
خدابه شما قوت بدهد ولی من فکرمی کنم اگرراه اشن به خوانسار مصدود شود جلوی عسل تقلبی هم گرفته می شود نمی دانیم دراشن چندکلون زنبورعسل وجود دارد که هرشب مقادیرزیادی درحد10تن وبیشترواردخوانسارمی شود وبرخی ازاستادان دغل کاروحرام خور با انجام فعل وانفعالات شیمیایی از زنبورهاهم پیشس کرفته وآن ها راتبدیل به عسل می کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی