خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

سرویس اجتماعی -  با پایان رقابتهای انتخاباتی و پس از شمارش و تجمیع آرا، از تعداد 19 نفر داوطلب حضور در شورای اسلامی شهر خوانسار، 7 نفر به چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار راه یافتند.

به گزارش خوانسار نیوز، سیدمجید پوراحمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه تعداد افراد منتخب شورای شهر در این شهرستان هفت نفر هستند، اظهار کرد: شهرستان خوانسار به ترتیب حجت‌الاسلام عباس سجادی با چهار هزار و ۱۹۳، صادق اولیایی سه هزار و ۴۳۰ نفر، رضاعلی رضایی با دو هزار و ۴۵۳ نفر، علی امینی با دو هزار و ۳۲۳ نفر،  اشرف‌السادات میرحسنی با دو هزار و ۱۵۶ نفر، محمود قربانی‌پور با دو هزار و ۱۳۸ نفر،علی یحیایی با یک هزار و ۹۸۶ نفر به عنوان اعضای شورای شهر خوانسار انتخاب شدند.
وی با بیان اینکه ۲۳ هزار و ۴۱۲ نفر در خوانسار واجد شرایط رای دادن بودند که از این میان ۶۰۸ رای اولی داشتیم، افزود: کل آرای ماخوذه در شهرستان خوانسار ۱۸ هزار و ۳۷۲ نفر بوده است و ۸۰ درصد مردم در انتخابات شورای شهر شرکت کرده‌اند./

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵

نظرات  (۳)

علی البدلها کی بودند ؟
پاسخ:
در خبرهای قبلی آمده است. آقایان جواد عصاری و کامران میرمحمدی
کدومیک از علی البدل ها اول هستند ؟ تازه باید سه نفر باشند
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۲ کامران میرمحمدی
با نام خدا
بدینوسیله از تمامی همشهریان عزیزم که به بنده لطف داشته و به من اعتماد کرده و رای باارزششان را به بنده ارزانی داشته اند تشکر و قدردانی میکنم و شرمنده آنها هستم که نتوانستم به مرحله خدمت به مردم وارد شوم که قطعا لیاقت دیگر دوستان از من بیشتر بوده است .
از مردم عزیزم تشکر میکنم و دست تک تک آنها را میبوسم و امیدوارم خوانسار و خوانساری همواره سربلند و پیروز باشد.
به دوستان بزرگوارم که افتخار خدمت به مردم خوانسار نصیبشان شده نیز مجددا تبریک عرض میکنم و امیدوارم ارزش این همه محبت را دانسته و در جهت سربلندی شهرمان همانگونه که قول دادند گام بردارند.

موفق و پیروز باشید
ارادتمند شما
کامران میرمحمدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی