خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

سرویس اقتصادی- رئیس هئیت تحقیق و تفحص از ستاد حمل ، نقل و سوخت با بیان اینکه نیکزاد وزیر فعال و بدون حاشیه ای می باشد،گفت: تلاش های ایشان در بخش راه و شهرسازی کاملا ملموس بوده است، من فکر می کنم که نیکزاد بهترین گزینه برای کابینه روحانی باشد .

به گزارش خوانسارنیوز، حسین میر محمدی در گفتگوی اختصاصی با نیک نیوز (که به نظر می رسد وابسته به نیکزاد باشد)  در پاسخ به این سوال که شما عملکرد راه و شهرسازی را دولت دهم چگونه ارزیابی  می کنید، گفت: یکی از اقدامات دولت نهم و دهم  تاکید ویژه در بخش راه و شهرسازی احداث بزرگراه ها و آزاد راهها نیز می باشد که با حضور نیکزاد  این اقدامات به طور پیگیرانه ای انجام شد که من فکر  می کنم اقدامات ایشان از نمرات قابل قبولی برخوردار باشد و این بر هیچ کس پوشیده نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اذعان داشت:  نیکزاد وزیر فعال و بدون حاشیه ای می باشد ایشان به عنوان فرد خدوم و پرتلاشی شناخته شده است و تلاش های ایشان در بخش راه و شهرسازی کاملا ملموس بوده است.

وی در ادامه گفت: اگر از هر کس هم بپرسید که یکی از موفق ترین وزرای دولت دهم چه کسی بود در پاسخ می گوید یکی از موفق ترین وزاری دولت  دهم آقای نیکزاد بوده است که عملکرد خوبی در بخش وزارت راه و شهرسازی داشته است و این امید وجود دارد که از وجود نیکزاد در دولت آینده هم استفاده شود.

نماینده مردم  گلپایگان  و خوانسار در خصوص مسکن مهر عنوان کرد: همانطور که پیش از این اشاره شد مسکن مهر اقدام موفقی بود ولی نکته قابل توجه این است که باید سرمایه گذاری در بخش مسکن مهر کنترل شود تا جایی که  تنها در انحصار این بخش قرار نگیرد.

رئیس هئیت تحقیق و تفحص از ستاد حمل ، نقل و سوخت خاطر نشان کرد: سرمایه باید در همه حوزه های صنعت، کشاورزی، دامداری و همه حوزه های دیگر تزریق شود تا آنها هم انگیزه ورود پیدا کنند .

میر محمدی  در پایان گفت: فضای سیاسی روحانی شایسته سالاری و همه جانبه سالاری است،  عده ای هم هستند که کارها را به طور کارشناسی  شده دنبال کردند و واقعا موفق بودند، اگر روحانی از حضور آنها در کابینه اش استفاده کند این به تقویت کابینه اش هم  کمک می کند اما با این وجود من فکر می کنم که نیکزاد بهترین گزینه  برای کابینه روحانی باشد .


لازم به ذکر است که نکونام، نماینده قبلی خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی نیز از حامیان جدی بهبهانی، وزیر وقت راه و ترابری بود که علیرغم پیگیری های مکرر مردم و مسوولین کلنگ زنی تونل خوانسار را به تعویق انداخت.

مسکن مهر خوانسار نیز از پروژه های دولتی مربوط به این وزارتخانه است که تا کنون هیچ کدام از واحدهای آن آماده و تحویل نشده است!

 

نظرات  (۱)

سلام

 

ایشان از امضا کنندگان نامه توهین آمیز به آقای هاشمی بودند و به نظر من عرف سیاسی رایج کشور اقتضا می کند که مخالفان آقای روحانی از جمله آقای میرمحمدی سکوت را اختیار کنند. البته پاسخ عملکرد ایشان در حوزه های مختلف را مردم ر انتخابات بعدی خواهند داد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی