خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

دعوتی دوباره از نامزدها: آگاهی حق مـردم است

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۱۱ ب.ظ

خوانسارنیوز با توجه به سیاست اطلاع رسانی شفاف به خوانندگان محترم، مجدداً از کلیه نامزدهای محترم انتخابات شورای اسلامی شهر خوانسار دعوت به عمل می آورد تا به منظور یاری رساندن شهروندان عزیز در انتخاب اصلح، نسبت به ارائه اطلاعات مورد نیاز از قبیل مشخصات و سوابق، برنامه ها و دیدگاه های خود از طریق بخش "تماس با ما" و یا ارسال از طریق پست الکترونیکی به نشانی khansarnews@yahoo.com اقدام نموده و یا نشانی پایگاه های اطلاع رسانی خود را به این پایگاه اعلام نمایند.
بدیهی است، در صورت عدم ارسال اطلاعات، خوانسار نیوز تعهد و مسوولیتی در قبال هیچ یک از عزیزان نخواهد داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۷

نظرات  (۱۰)

ستاد دکتر جلیلی در خوانسار راه اندازی شد
آدرس:میدان امام
آدرس وبسایت حامیان دکتر جلیلی در خوانسار:
لطفا اطلاع رسانی فرمایید.
جسارتا شما که ادعای تحلیلی بودن دارید تا حالا شده تحلیلی بر خبری داشته باشید؟
حتی تحلیل هم نه؛ کمی کار خبری درباره مسایل. مثلا مهمترین موضوع این روزهای خونسار یعنی انتخابات شوراها. به جز چند خبر خام و تکراری چه چیز خاصی ارائه دادید؟
گزارشی، نظر سنجی ای، تحلیل مشخصات کاندیداها، مقایسه اونها با هم ....
...


پاسخ:

با احترام خدمت شما به اطلاع می ساند با توجه به این که این رسانه نوپا در آغاز راه است در حال حاضر عمدتاً بخش خبررسانی در حد بضاعت در حال انجام است که با تکمیل تیم تحریریه انشاا... بخش تحلیلی به تدریج فعال خواهد شد. با این حال دست یاری دوستان عزیزی که در این خصوص تبحر دارند را نیز به گرمی می فشاریم.
ضمناً با توجه به اینکه این رسانه خصوصی است باید پذیرفت که دسترسی به اخبار و منابع اطلاعاتی به آسانی امکان پذیر نیست که امیدواریم با پیشرفت کار زمینه همکاری مردم و مسوولین در غنی کردن اخبار بیشتر فراهم شود. البته کم انصافی است اگر بسیاری از اخبار ارائه شده به ویژه در زمینه انتخابات شورا را تکراری فرض کنیم.

با این وجود از تذکر شما قدردانی می گردد.

سلام.با پایان یافتن سومین مناظره اتخابات ریاست جمهوری نظرات مردم را درخصوص کاندیدای اصلح جویا شوید.(بابیان دلیل) باتشکر
امید داشتیم که اصولگراها به یک کاندیدای واحد می رسیدند و معرفی می کردند نه اینکه سه چهار نفری ورود کنند و همه هم احساس تکلیف کنند من الان نظر خودم اینست که چرا آقای هاشمی وقتی وارد وزارت کشور می شود حدود هزار نفر جلوی وزارت کشور اجتماع می کنند و این شعار مرگ بر جلیلی درود برخاتمی سلام بر هاشمی سر می دهند. چرا نمی گویند مرگ بر دیگری آنموقع که دیگری بیشتر بود این جای تعجب ندارد؟ پس معلوم است دشمن با آمدن آقای جلیلی احساس خطر میکند لذا در این بحث هایی که فعلا در تلویزیون میبینم البته این به این معنا نیست که دیگر کاندیداهای اصولگرا ناتوان هستند ولی برای من واقعا یک سوال است که چرا دشمن خط تخریبش را بر روی آقای جلیلی قرار داده است است و جهتش چیست؟ دشمن همیشه از ما جلو بوده است و بنده جناب آقای جلیلی را انتخاب نموده ام و به نظر بنده سیری که در جامع در حال حرکت است میل به سمت آقای جلیلی است.
من نسبت به کاندیدای مورد نظرم دقت می کردم و از بیان برخی از سخنان واقعاً متاسف شدم. آقای عارف در آن دورانی که به معاونت ریاست جمهوری رسیده بودید تمام افتضاحاتی که در انرژی هسته ای ما به وجود آمده به خاطر ناپختگی دوران شما بوده است مشکلات اقتصادی که الان دچار آن شده ایم و و مشکلاتی که در تورم داریم بخشی از آن به علت بدهی های قبلی ماست. آقای عارف می گوید شما به دولت آقای خاتمی مجال صحبت ندادید شما این همه محال صحبت داشتید الان وزیر ارشادتون آنطرف به اندازه کافی صحبت میکند که مغز متفکر شما بود.
امام خامنه ای از کاندیداها چه قولی گرفتند؟
قول بدهند با عقل و درایت عمل خواهند کرد؛ اگر برنامه اى در هر موردى از مسائل دارند، آن برنامه را براى مردم ارائه کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج، رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانات خود در سالگرد ارتحال امام خمینی به بحث انتخابات نیز پرداختند.

ایشان در بخشی ازسخنان خود قول هایی را از نامزد های ریاست جمهوری گرفتند که بسیار با اهمیت  بوده و نشان از دغدغه های رهبری در این امر دارد.

در ادامه فرازی از این بیانات را مرور خواهیم کرد:

 

قول بدهند با عقل و درایت عمل خواهند کرد؛ اگر برنامه‌اى در هر موردى از مسائل دارند، آن برنامه را براى مردم ارائه کنند.

قول بدهند که با پشتکار و ثبات قدم در این میدان پیش خواهند رفت.

قول بدهند که از همه‌ى ظرفیتهاى قانون اساسى براى اجراى وظیفه‌ى بزرگِ خودشان استفاده خواهند کرد.

قول بدهند که به مدیریت اوضاع کشور خواهند پرداخت.

قول بدهند که به مسئله‌ى اقتصاد - که امروز میدان چالش تحمیلى بر ملت ایران از سوى بیگانگان است - بخوبى خواهند پرداخت؛

قول بدهند حاشیه‌سازى نمیکنند.

قول بدهند دست کسان و اطرافیان خود را باز نخواهند گذاشت.

قول بدهند که به منافع بیگانگان، به بهانه‌هاى گوناگون، بیش از منافع ملت ایران اهمیت نخواهند داد.

طبق تحقیقاتی که بنده کردم،اگه اصلح نظر ما باشه تا حالا بله آقای جلیلی اصلح تر هست ولی چون تا حالا کار اجرائی نداشتن نمی توان گفت که کار اجرائی ایشون هم مثل شخصیت خودشون اصلح است و انتخاب ایشون یک نوع ریسک هست.به همین خاطر نسبت به آقای قالیباف در کار اجرائی بنابه شناخت من ضعیف تر شاید باشد.به همین خاطر دور از تعصب میگم که آقای قالیباف در آباد کردن کشور به خاطر کارهای اجرائی شاید عملکرد بهتری داشته باشد.ولی در سیاست خارجه بخاطر تجربه بهتر و ایمان راسخی که آقای جلیلی دارن میتوانند عملکرد بهتری داشته باشن.(البته یادآور باشم که هیچکس معصوم نیست).
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۰۸ سربازولایت
  • تا فتح بدر و خیبر یک یا حسین دیگر
    با دیدن این مناظره مصمم تر از قبل:
    رای ما دکتر سعید جلیلی.
پاسخ:
دوست گرامی. ضمن احترام به نظر شما با توجه به این که اکثر نظرات این مطلب با اسم های متفاوت ولی متعلق به یک آی پی می باشد، لطفا در صورت تمایل به بحث در خصوص انتخابات ریاست جمهوری به تالار گفت گوی خوانسار نیوز مراجعه فرمایید و در پای هر مطلب نظرات مربوط به همان را درج نمایید. در غیر این صورت نظرات غیر مرتبط تایید نخواهد شد
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۰ حسین صرافی
((شهری برای همه))              انتخاب آگاهانه
محمــــد علــی امیـــنی   کد انتخاباتی:    1216
سامانه پیامک ارتباط مردمی: 1216 5000 46 3000
پست الکترونیک (ایمیل):  amini1216@gmail.com
شهری برای همه   انتخاب آگاهانه
محمد علی امینی  کد انتخاباتی: 1216
سامانه پیامک ارتباط مردمی:
1216 5000 46 3000
ایمیل:
amini1216@gmail.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی