خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

سرویس اجتماعی- رضاعلی رضایی، منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار در جلسه مشترک شورای سوم با منتخبین شورای جدید، با بیان این مطلب افزود: باید از فکر جامعه استفاده کنیم، چون به میزانی که از این فکر مردم غافل شویم، به همان اندازه از کارمان عقب می مانیم.

وی ادامه داد: هر شورایی بتواند فرماندهی این کار را بر عهده بگیرد، موفق تر است و اگر شورا بخواهد بگوید که فقط خودم هستم موفق نیست.


به گزارش خوانسارنیوز، رضایی بحث کمیته های تخصصی را یکی از حلقه های گم شده شورا دانست و تصریح کرد: اگر شورا بتواند جدی تر وارد مباحث تخصصی شود، بیشتر می تواند خدمات رسانی کند.

وی در ادامه از شورای سوم به خاطر انتخاب آقای شفعتی به عنوان شهردار خوانسار تشکر کرد و خطاب به آنان اظهار داشت: همین که شهرداری را انتخاب کرده اید و مردم او را دوست دارند، بزرگترین سرمایه است و جا دارد از شما تشکر کنیم که بیس (پایه) کار را برای ما آماده کرده اید.

عضو منتخب شورای افزود: ثروتمندترین شهر، شهری است که مسوولانش در دل مردم جاداشته باشند.

وی با اشاره به ترکیب منتخبین شورای چهارم از نظر سابقه شورایی و اجرایی، اظهار داشت باید از هر کس درجایگاه خودش استفاده کرد و به سمتی حرکت نمود که روز به روز بر عظمت شورا افزوده شود.

رضایی از ضمن قدردانی از خدمات شورای سوم و با برکت خواندن این جلسه، اظهار امیدواری کرد با ادامه مسیر خدمت رسانی و با استفاده از تجربیات اعضای شوراهای گذشته و با انرژی مضاعفی که در اعضای منتخب است، شاهد پیشرفت و آبادانی بیشتر شهر باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی