خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

سرویس اجتماعی- رییس شورای اسلامی شهر خوانسار در آستانه انتخابات شوراها، از همه اندیشمندان و صاحبنظران خواست تا با تبیین جایگاه واقعی شورا، مردم را با وظایف و اختیارات این نهاد مردمی آشنا سازند.

هوشنگ صانعی در جلسه صمیمی شهردار و پرسنل شهرداری خوانسار به مناسبت روز شورا، ضمن قدردانی از خدمات و تلاشهای شهردار و پرسنل خدوم شهرداری و ابراز رضایت و خرسندی مردم در این رابطه اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به اقدامات زیربنایی انجام شده در شهرستان، آینده بهتر و روشن تری را برای خوانسار پیش بینی می کنیم.

وی با توجه به ضرورت آشنایی نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار با وظایف شوراها و اقدانات انجام شده در شهرستان و برنامه های پیش رو افزود: پس از اعلام نتیجه نهایی تایید صلاحیت ها و مشخص شدن اسامی نامزدها، جلسه ای با دعوت از همه این عزیزان در شورا برگزار و نسبت به ارائه اطلاعات لازم و مفید به آنان اقدامات لازم را معمول خواهیم داشت.

رییس شورای اسلامی شهر خوانسار در خصوص علت عدم اطلاع رسانی مستمر در خصوص اقدامات  مثبت شورا در طی چند سال اخیر با تاکید بر این که باید به جای "من" به فکر " شهر من" بود، گفت: ‌ سیاست شورا همواره بر این بوده که در صورتی که اطلاع رسانی به دلایلی موجب کندی یا توقف برخی از طرح ها می شود، سکوت اختیار کند و کار را با چراغ خاموش ادامه دهد.

صانعی همه مسوولین و مردم شهر را به "نیروسازی" به جای "نیروسوزی" دعوت نمود و ضمن اظهار خرسندی از کاهش روند نیروسوزی در خوانسار  تاکید کرد: برای پیشرفت شهر همه باید تلاش کنیم جلوی این پدیده را بگیریم و نکذاریم این گونه اتفاقات در شهر تکرار شود.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی