خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

سرویس اجتماعی- استاندار اصفهان ساعات کاری ادارات و نهادهای دولتی استان در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش خوانسارنیوز، دکتر ذاکر اصفهانی طی بخشنامه ای به فرمانداری های استان، ساعت کار ادارات در ماه مبارک رمضان در روزهای شنبه تا چهارشنبه را از ساعت 8:30 الی 13:30 و در روزهای پنج شنبه از ساعت 8:30 الی 12:30 اعلام نمود.

همچنین در این بخشنامه اعلام شده مدیران ادارات در صورت تمایل می توانند جلسات قرآن را در ساعاتی خارج از ساعات مذکور برگزار نمایند.

این بخشنامه تصریح نموده است که ساعات شروع کار ادارات در روزهای 19 و 23 ماه مبارک رمضان یک ساعت تاخیر نسبت به ساعات اعلام شده خواهد بود.

استاندار اصفهان از ادارات خواسته است کسر ساعات خود را از طریق دورکاری جبران نمایند.

با این حال فرماندار خوانسار طی نامه دیگری مدیران کلیه ادارات را ملزم به شرکت در جلسات تفسیر قرآن که از تاریخ 23/4/92 در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل می شود نموده است.

فرمانداری خوانسار اعلام نموده است، جلسات تفسیر قرآن از تاریخ فوق همه روزه از ساعت 8 الی 8:30 با حضور مفسر قرآن حضرت حجت الاسلام خواجه کریمی (امام جمعه شهرستان) برگزار می گردد و حضور کلیه مدیران در این جلسات الزامی است.

نظرات  (۱۰)

اقای فرماندار با اینکارا ابقا نمی شی یواش یواش جل و پلاستا بردار و یاعلی اصفهان سی تی

۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۳:۵۹ کامران میرمحمدی
استاندار عزیز اگه قرار بود کار کنند دیگه چرا ساعت کارشونو کم کردید که دورکاری کنند ؟ میخواستید مردم زیارتشون نکنند ؟
ایا با خودروهای اداری که بنزین واستهلاک خودروها از ان بیت المال می باشد تفسیر وخواندن قران اشکالی دارد یا نه  هرزوز صبح ساعت 8مملو از خودروهای اداری در جلوی فرمانداری خوانسار اهای مفسرین قران متاسفیم شاید ارزش یک ریال از این خودر مریوط به بچه یتیم وپیر زن ومرد درمانده باشد -شمع بیت المال که علی (ع )خاموش می کرد در کجا تفسیر می شود
این چه حرفیه که شما می زنید!فرماندارودیگرروسا ومسئولین حق دارند بیت المال را تفسیر و توجیح کنند!!قرآن خواندن و شرکت در مراسمات آنهم در وقت اداری که پولش نیز مجددا از کیسه مردم می باشد،حتما در درگاه شیطان مقبول می افتد.اگر حضرات دلشان به حال نفس سرکششان می سوزد،نمازو قرآن شبانه ودر نهان و اوقات استراحت انجام دهند.ریاکاری زیبنده حضرات نیست!
پاسخ:
دوست عزیز! همانگونه که در خبر آمده ساعت اداری در ایام ماه مبارک رمضان 8/30 می باشد و این جلسات قبل از ساعت 8/30 می باشد

دوست عزیز!باخودروی دولتی!بابنزین دولتی!با آب و برق و تمام امکانات بیت المال برعلیه منافع مردم و نمایش تقوی به همدیگر؟!!

سوالی ازجناب خواجه کریمی داشتم،در ذیل این دستورالعمل نوشته شده که حضورکلیه مدیران الزامی است.چرابرگزاری ملاقات مردمی ورفع مشکلات مردم را ایشان برای تمامی مدیران اجباری نمی کنند؟ایشان که چنین قدرتی دارند که تمامی مدیران از هر دستگاه و اداره ای راملزم به قرائت قرآن می کنند چرا الزام به اجرای اوامرالهی در باب خدمت رسانی به مردم نمی نمایند؟

اگه مطمئن نیستید بروید خودروی رییس ارشاد وبهزیستی ونیروی انتظامی و...................را ببینید سرویس روغن ماشین 50هزارتومان-بنزین لیتری 700تومان استهلاک صفر لاستیک صفر -ایا اینها از بیت المال نیست -اقای سعید دشتی برویک روز صبح وعکس تک تک خودروهای اداری را بگیر وبذار روسایت تا همه باور کنند حقیقته-ساعت غیر اداری است ایا امکانات اداری نیستند -تاکی باید سر خودمان کلاه بذاریم

آقاولی ،بنده نیز همین راگفتم،دلمان به این خوش است که شاید آقایان با خواندن این نظرات،بیشتر ازقبل برای شهر و شهروندان به شایستگی انجام وظیفه نمایند برای مستحبات،واجبات خرج نکنند وخدای ناکرده  ازبیت المال وامانتداری از آن غافل نشوند، وبه مانند شهردارشریف وخدمتگذار،قرآن را به عمل تفسیرکنند.که اگر می کردند سالمندترین شهرستان استان نبودیم،بیکاری و بعضا اعتیادوناهنجاری های اجتماعی هم بدون نیاز به آمارقابل مشاهده است.
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۷ رفیق شش دانگ
با دین کاری نداشته باشید اِ اِ بیچاره ها فکرمی کنی که مابقی ماه راکارمی کنند خوب جمع دوستانه است باید خوش بگذرونیم درثانی بعضی ازآقایان می آیند قرآن رایادبگیرند شما حسودی می کنید ثالثاًفقط ماشین ها و بنزین و روغن فقط این جا پیداست پس مأموریت ها و گشت های شبانه رانمی بینید؟
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۳۶ رفیق شش دانگ
خوب عزیزم این کار(تلاوت قرآن)رامی شود هراداره ای باکادرخود برگزارکند وبقیه هم ثواب ببرند چرافقط روسای محترم مگر نعوذبالله آن هافقط پسر خداهستند. شایدهم  درآخرماه رمضان گزارش کنند که این کاربا همکاری فرمانداری و...درشهردارالمومنین انجام شده است وبه عنوان یک ابتکاربوده است دست شمادردنکند آقای فرماندارواقعاًبه به وچهچه دارد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی