خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

سرویس اجتماعی- مطمئناً عملکرد عزیزان این شورا را خوب ارزیابی می کنم، چرا که اگر خوب نبود حضور مردم در این انتخابات کمرنگ بود.

به گزارش خوانسار نیوز، حجت الاسلام سید عباس سجادی، منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار، در نشست مشترک اعضای دو شورا با یکدیگر با بیان مطلب فوق افزود: ما شاهد بوده ایم که در کنار ارگانها و دستگاههای شهرستان، شورا نقش موثری در به نتیجه رساندن بسیاری از کارها داشته و این باعث ایجاد روحیه امیدواری در مردم شده، هر چند آنان توقع بجایی دارند که بسیاری از مشکلات دیگر آنان هم حل شود.

وی ادامه داد: در طی مدت تبلیغات انتخاباتی شاهد درخواستهای متعددی از مردم بودیم، اما نوعاً گلایه گذاری خاصی از عملکرد شورای فعلی وجود نداشت.

حجت الاسلام سجادی خطاب به اعضای شورای فعلی شهر خوانسار و ضمن گلایه از عدم ثبت نام برخی از آنان در انتخابات اخیر، تاکید کرد: به عنوان عضوی از اعضای شورای آینده از نظریات و تجربیات شما حتماً بهره مند خواهیم شد.

وی حضور خود در این دوره در عرصه انتخابات را احساس تکلیف عنوان کرد و با اعلام این مطلب که عدم حضور نامزدها با توانمندیهای مختلف در عرصه شورا جای نگرانی داشت، ضمن تشکر از همه کسانی که در این عرصه وارد شدند گفت: ای کاش افراد بیشتری می آمدند تا قدرت تصمیم گیری مردم بالاتر می رفت تا شاید افراد با توانمدی بیشتری انتخاب می شدند.

منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار، انتخاب برخی از اعضای سابق شورای اسلامی شهر خوانسار در این دوره را از نقاط قوت شورا به لحاظ داشتن تجربه کار شورایی برشمرد و اظهار امیدواری کرد که به گونه ای عمل شود تا اعتماد مردم به افراد منتخب دوچندان شود.

وی در ادامه افزود: یکی از بزرگترین تقاضاهای مردم، حفظ امانتداری است و مردم می گویند: از شورا کار می خواهیم اما به گونه ای که خدای ناکرده اوضاع حداقل از وضع موجود بدتر نشود.

اما جمعه موقت خوانسار، یکی از اهداف خود در عرصه شورا را اجرای عدالت و مساوات چه در وصول عوارض و درآمدها و چه در هزینه و محل ایی که باید درآمدها خرج شود اعلام نمود.

 

 

نظرات  (۱)

دیگه چی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی