خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

سرویس فرهنگی- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوانسار با تاکید بر غنی سازی برنامه های تابستانی گفت: محوریت مساجد در برنامه های اوقات فراغت باعث ارتقا نشاط معنوی می شود.

به گزارش خوانسارنیوز, محمد تقی شریعتی، ‌رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوانسار به خبرنگار شبستان گفت: نقش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ترویج فرهنگ دینی و ارائه برنامه‌های فرهنگی و هنری برای جذب جوانان به مساجد، اهمیت دارد و وجود کانون‌های فرهنگی و هنری در کنار مساجد و ارائه برنامه‌های متنوع سبب می‌شود جوانان در برابر آسیب‌های فرهنگی مصون مانده و همیشه در صحنه باشند.

 وی با اشاره به اینکه محوریت مساجد در برنامه‌‌های تابستانی به افزایش نشاط معنوی منجر می‌‏شود، افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد لازم است با برنامه ریزی صحیح و جامع در راستای غنی سازی برنامه های اوقات فراغت تلاش کنند.

 شریعتی ادامه داد: با غنی سازی برنامه های اوقات فراغت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توان خودباوری، اعتماد به نفس و خلاقیت را در بچه های مسجدی ارتقا بخشید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوانسار با اشاره به فعالیت 36 کانون در این شهرستان تصریح کرد: در حال حاضر اولین جلسه برنامه ریزی جهت بهینه سازی و غنی سازی اوقات فراغت برگزار شده و فراخوان برای ادارات برای تامین نیروی متخصص و با تجربه برای کلاس های اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان در رشته های مختلف ارسال شده است.

 شریعتی گفت: در طول تابستان برنامه های قرآنی، دینی، فرهنگی، ‌هنری، اعتقادی و جلسات پرسش و پاسخ، گفتمان های دینی و سبک زندگی اسلامی با حضور اساتید، مسابقات ورزشی، مسابقات کتابخوانی و اردوهای سیاحتی و زیارتی ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان برگزار می شود که با استقبال کودکان، نوجوانان و جوانان همراه است.

نظرات  (۱)

البته اگه اموجون اجازه هادنده مراسم شادشادشاد ادگنوووووو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی