خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

شور انتخاباتی در خوانسار

پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۳۵ ق.ظ

سرویس سیاسی- با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز چهارشنبه 22 خرداد، خیابان های خوانسار حال و هوای کاملاً انتخاباتی به خود گرفته بود.

به گزارش خوانسار نیوز، جمع کثیری از حامیان دکتر روحانی با در دست داشتن پوسترها و پلاکاردهای نامزد خود در روبروی ستاد، واقع در خیابان امام(ره) و توزیع بروشور و تراکت تبلیغاتی به تبلیغ نامزد مورد حمایت خود می پرداختند.

از سویی دیگر هواداران دکتر قالیباف و دکتر رضایی نیز با راه اندازی کارناوالهای تبلیغاتی در خیابان اصلی و حمل تصاویر نامزدهای مورد علاقه خود در ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی سهیم بودند.

همچنین در ابتدای خیابان امام (جنوبی) نیز تعدادی از حامیان دکتر جلیلی، نامزد دیگر انتخابات ریاست جمهوری نسبت به پخش تراکت تبلیغاتی در خودروهای عبوری اقدام می نمودند.

از فعالیت ستادهای نامزدهای دیگر انتخابات ریاست جمهوری در خوانسار تاکنون خبری نبوده است.

با وجود این که بخش هایی از خیابان امام (ره) مملو از تراکت ها و اطلاعیه های پخش شده توسط ستادهای انتخاباتی بود، با این حال این شور و نشاط انتخاباتی که تا حدود 10 شب ادامه داشت، زمینه ساز حضور بسیاری از خانواده ها و تردد در خیابان با خودروهای شخصی شده بود.

با توجه به شرایط امروز خوانسار و خبرهایی که از گوشه و کنار کشور به گوش می رسد، امسال نیز باید منتظر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و تحقق حماسه سیاسی بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی