خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

سرویس اجتماعی- مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی  خوانسار روز گذشته با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان در فرمانداری خوانسار برگزار شد .

به گزارش خوانسارنیوز، به نقل از خبرنامه خوانسار، در این مراسم که علاوه بر سرهنگ حسین زاده ، فرماندار ، امام جمعه ، سرهنگ کرباسیون رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان و تنی چند از مسئولین حاضر بودند از زحمات سرهنگ دوم علیرضا عارف قدردانی و بجای وی سرهنگ دوم ولی عروجی به عنوان فرمانده جدید انتظامی خوانسار معرفی گردید .

امام جمعه خوانسار در این مراسم کار نیروی انتظامی را بسیار بزرگ و ارزشمند عنوان کرد و افزود : نیروی انتظامی یکی از بازوان رهبری محسوب می گردد که تا کنون شهدای بیشماری را نیز تقدیم انقلاب کرده است .

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز در این مراسم خوانسار را مهد علم و فقهات عنوان کرد و بیان داشت : اقلیم های معتدل به انسانها در رشد و شکوفائی کمک کرده و کسانی که در محلهای مناسب جغرافیائی زندگی می کنند کمتر مرتکب جرم می شوند .

سرهنگ حسین زاده خوانسار را یکی از امن ترین شهرهای استان عنوان کرد و اضافه نمود : علاوه بر بافت فرهنگی و مذهبی و مردم نجیب آن ، این امر با زحمات افراد متولی نظم و امنیت تکمیل شده است .

فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان نیز در این مرسم ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ عارف از فرمانده جدید خواست ارتباط مستقیمی با نهادهای مسئول در شهرستان داشته باشد .

در پایان ابلاغ ترفیع سرگرد ولی اروجی به سرهنگ دوم قرائت و درجه وی در این مراسم اعطاء و همچنین حکم فرماندهی وی نیز قرائت و تقدیم شد .

سرهنگ دوم ولی اروجی متولد 1354 فریدونشهر و 3 سال در شهرستان دیلم استان بوشهر به عنوان رئیس و معاون کلانتری و چندین سال نیز در شهرهای مختلف استان اصفهان مانند فریدونشهر و تیران و کرون عهده دار مسئولیت بوده و آخرین مسئولیت وی جانشین انتظامی تیران و جانشین انتظامی فریدونشهر می باشد .


نظرات  (۴)

فکرکنم عروجی باشد نه اروجی اگزاین گونه است احتمالاًثبت احوال فامیل این بنده خدارااشتباه ثبت کرده است؟!
پاسخ:
خیر. اروجی است
کارنیروی انتظامی خیلی بزرگ است وواقعاًقابل توصیف نیست درسرما درگرما درصبح زود ودرنیمه شب و...
بابا جان این عروجی است قسم می خورم ثبت احوال اشتباه نوشته حالااگراروجی است این کلمه به چه معناست ازخودسرهنگ بپرس.

سلام

دیدی دادش عروجی بود-این قدردرنظرتون یه دندنه نباشید.

پاسخ:
سلام. با عرض پوزش. منبع خبر مذکور  این طور نوشته بود. عذرخواهی می شود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی