خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

سرویس اقتصادی- اتحادیه نانوایان و قنادان شهرستان خوانسار، با انتشار اطلاعیه ای از زحمات و خدمات نکونام، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوانسار قدردانی نموده است.

خوانسار نیوز ضمن انتشار متن کامل این اطلاعیه در ادامه مطلب، قضاوت در خصوص عملکرد این اتحادیه و نیز رییس اداره صنعت، معدن و تجارت را بر عهده خوانندگان محترم می گذارد.

 

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما و همه همشهریان عزیز

قدرشناسی از انسان هایی که خالصانه و بدون واهمه از حاشیه سازی های معمول به کار بندگان خدا رسیدگی میکنند و مجدانه در پی رفع مشکلات مردم هستند نوعی تشویق برای ایشان و نشانی از وجود درک مفهوم خوب و بد در جامعه محسوب میشود. همچنین نادیده گرفتن تلاش زحمتکشانی که بدون منت در پی سامان شرایط ویژه جامعه هستند نوعی کفران نعمت به درگاه ایزد هستی آفرین محسوب میگردد.این مقدمه نگاشته شد تا از خدمات یکی از دلسوزترین مسولین شهر قدردانی گردد.
 
جناب آقای نکونام ریاست محترم اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان که همزمان مسولیت کارگروه آرد و نان و گندم شهرستان را نیز عهده دار هستند یکی از مدیران لایق و در عین حال متواضع شهرستان به حساب می آیند که همواره قاطعیت و پشنکار ایشان ،سبب وجود نوعی نظم و هماهنگی در مجموعه های تحت امر ایشان گردیده است.

حضور مداوم و پیگیریهای ایشان در خصوص موضوع تهیه آرد مصرفی نانوایان شهرستان و رسیدگی های پی در پی و نظارت های سرزده ایشان سبب افزایش دقت نانوایان از سویی و پیدایی نوعی همدلی و صمیمیت بین ایشان و این قشر زحمتکش جامعه گردیده است.

شاید اشاره به نمونه ساده ای از دقت ایشان در مورد موضوع نان مهر تاییدی بر صحت ادعای نگارنده باشد،،در ایام نوروز و تعطیلات، بازرسی های ساعت به ساعت ایشان باعث تعجب نانوایان شده بود که گزارشات مردمی صحت این ادعا را تایید میکند،همچنین وجود مشکلات عدیده در خصوص تهیه آرد و توزیع آن در شهرهای مختلف موضوع دیگری است که از لطف خداوند بزرگ و تلاشهای بی وقفه ایشان در شهر ما این مساله با درایت کامل مدیریت گردیده است.
اتحادیه صنف نانوایان و قنادان شهرستان خوانسار بر خود لازم میداند از تلاشهای دایمی ایشان سپاسگزاری نموده و ثبات و پایداری ایشان را از خداوند جهان آفرین خواستار گردد. .
همچنین این اتحادیه از مردم دوست داشتنی شهرستان خوانسار که همواره با تذکرات به موقع و به جای خود سبب پیدایی نوعی همکاری دوستانه بین خود و این قشر تلاشگر جامعه میباشند تشکر مینماید.

اتحادیه نانوایان و قنادان شهرستان خوانسار

نظرات  (۱)

خسته نباشند! یه روز صبح جمعه پاشین ببینید این مسافرای بدبختی که میان خونسار واسه پیدا کردن نون چه مصیبتی دارند. خب اتحادیه که کارش گیره باید تشکر کنه. باید بیان تو مردم و نظر واقعی اونارو جویا بشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی