خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

قربانی پور و مذمت فرهنگ تک رأی!

پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۴۵ ق.ظ

سرویس اجتماعی- محمود قربانی پور، داوطلب ورود به چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار با نوشتن یادداشتی در وبلاگ شخصی خود، در رابطه با دو موضوع مهم با همشهریان خود سخن گفته است.

 

به گزارش خوانسار نیوز، متن یادداشت قربانی پور که تحت عنوان بیانیه 2 آورده شده، به شرح ذیل می باشد:

فرصت قانونی تبلیغات پایان پذیرفته و در روز جمعه اعضای جدید شورای اسلامی شهرمان انتخاب می گردنند و چه در میانشان باشم و چه نباشم برای آنها و همشهریان عزیزم و شهر دوست داشتنیم آرزوی سربلندی دارم.

اما آنچه مرا به نوشتن ترغیب کرد جو حاکم بر شهرمان در این هفته بود اینجانب سعی نمودن در تبلیغات و سخنرانی ها بر موج احساسات سوار نشده و هر حرفی را نزنم، وعده ای ندهم که از توان اختیارات قانونی شورا خارج بوده و توقعات و انتظارات مردم را بصورت کاذب بالا نبرم هرچند برخی دوستان معتقد بودند این لازمه انتخابات است ولی اینجانب معتقدم حتی اگر رای نیاورم حق زیر پا گذاشتن اخلاقیات را در همین ابتدای کار ندارم .

متاسفانه تا دوره های قبل شاهد تقسیم بندی شهروندان به محله بالا و پائین بوده و این دوره تقسیم بندی جدیدی نیز شکل گرفته بود طرفداران فلان مسئول و با مسئول دیگر.و کار به جایی رسید که برخی دوستان با دادن بیانیه این مسائل را تکذیب کردند. این تقسیم بندی های نادرست که متاسفانه جهت جذب رای از طرف برخی کاندیدا نیز دنبال می شود نتیجه ای جز اختلاف افکنی و بدبینی بین مردم و عدم کارایی لازم در شورای آینده را ندارد. البته اختلاف نظر در هر مورد بین انسانها طبیعی و نشانه پویایی است ولی آنچه مهم است این است که ما نباید نیروی خود را صرف حذف طرف مقابل و یا قانع کردن او نماییم نیروی ما باید در یک راستا برای اعتلای خوانسار و مردمش هزینه شود. هر انسانی در هر پست و مقامی نباید فکر کند که رای و نظر او همیشه برحق و صحیح می باشد. دوستان رمز موفقیت وحدت است. اگر دست در دست هم نهیم بسیاری از مشکلات حل می شود وگرنه هیچ معجزه ای رخ نمی دهد و از این انتخاباتها و این پست و مقامها می آیند و می روند و آنچه می ماند تاریخ است که در مورد انسانها قضاوت می کند.

و اما یک مورد مهم دیگر فرهنگ دادن تک رای از طرف هواداران کاندیدا می باشد. دوستان هدف از این کار چیست؟ هرچند رای شما حق شماست و شما می توانید هرگونه که خواستید عمل کنید ولی به عنوان یک برادر کوچکتر عرض می کنم اگر هدف مثلا" فقط ورود محمود قربانی پور به شوراست که هدف کوچکی است که خیلی زود به خود او نیزضربه می زند ولی اگر هدف ورود تیمی منسجم به عرصه تصمیم گیری مدیریت شهری است باید نگاهی فارغ از نگاه قومیتی و محلی داشته باشیم اینجانب به تمام دوستانی که می خواهنددر روز جمعه به برادر کوچک خود اعتماد کنند می خواهم با دقت نظر و سعه صدر کارنامه و دیدگاه های بقیه دوستان را نیز مدنظر داشته باشند تا انشاءاله در این دوره با وجود افزایش تعداد اعضای اصلی شورا به هفت نفر این نهاد پویاتر از گذشته به راه خود ادامه دهد.

 

نظرات  (۱)

کاندیدای محترم این که می گویید فرهنگ تک رای در خوانسار باب شده مربوط به این دوره نمی باشدو در سه دوره گذشته بر انتخابات حاکم بوده اما بحث اصلی در باره شورای شهر همان هفت نفره بودن آن می باشد که متاسفانه بسیاری از کاندیداها با همان تفکر تک رای ثبت نام می کنند و بدون در نظر گرفتن مساله شورایی بودن این مجموعه وارد آن می شوندواین موضوع نشان دهنده این است که شما(کاندیداها)تفکر ات شورایی ندارید در غیر این صورت باید از مدتها پیش با افرادی همفکر و معتبر ائتلافی را تشکیل میدادید و قدرتمند و هدفدار وارد انتخابات میشدید.متاسفانه چه شما باشید یا نباشید باز هم مجموعه ای وارد خواهند شد که ویژگی بارز آنها اختلاف است اختلاف.
واین آغازی دوباره است برای سیر نزولی پیشرفت خوانسار.از الان تا 4سال دیگر فقط باید حسرت خورد وای کاش گفت......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی