خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

سرویس اجتماعی- منیره کامران، کارشناس حقوق قضایی و نامزد انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار، به عنوان دومین نامزد پاسخ دهنده به ده سوال کلیدی خوانسار نیوز از کاندیداهای شورا، پاسخی را به شرح ذیل برای این رسانه ارسال نموده است.

     

1. روابط من با بستگانم در درون کانون کوچک خانواده بر طبق روال گذشته خواهد بود اما در بعد اجتماعی دیگر بستگان و حامیان و دوست و رفیق و آشنا به تنهایی مطرح نیستند. آنها هم تفاوتی از نظر حقوق اجتماعی با بقیه مردم ندارند. با همه حامیان شرط کرده ام که در صورت اعتقاد به برنامه ها و دیدگاههایم همراهیم کنند و  در صورت انتخاب دینی نسبت به  کسی جز دفاع از حقوق همه مردم بر گردنم نخواهد بود. البته انتظار همراهی، تذکر و مشاوره تا پایان مسیر را از همه عزیزان خواستارم. قرار نیست کارهای شخصی برای کسی خارج از روال انجام شود، شورا در قبال تمام شهر و  همه شهروندان مسئول است.

 

2. باید بپذیریم که وقتی صحبت از خوانسار به میان می آید، حرفی از دوگانگی قومی و محلی دیگر مطرح نیست. اگر قرار باشد خوانسار ما به پیشرفتی فراتر از این نایل گردد، مجموع کل شهر را فرا می گیرد نه صرفا مکان خاصی و اگر این امر برای همشهریان عزیز برای یکپارچگی سازی شهر صورت پذیرد دیگر جای برای طرح این مباحث باقی نمی ماند.

 

3. علاوه بر آنچه شما اشاره کردید، خط قرمز بنده پرهیز از تعصبات بیجا است.

 

4. باید پذیرفت هر کاری که صورت بگیرد فقط برای مردم و شهر و ابادانی است. باید در چهارچوب قانون قدم بگذاریم چرا که شاید گاهی حتی خواسته اکثریت مردم نیز فقط سطحی باشد و به عمق خواسته شهر خود بی توجه باشند. به نظر بنده شورا باید برای مردم راه درست را در تصمیم گیری ها پیشه کند و با اطلاع رسانی جامع ولو اگر مدت زمانش طولانی گردد، برای مردم تفهیم نماید تا دوگانگی بوجود نیاید و مردم نیز جلب شوند که خواسته های آنها در اولویت قرار دارد؛ اما با نگرشی عمیق و مدبرانه و از کارشناسان منتخب و توانشان نهایت بهره را ببرد تا مردم ایمان بیاورند کار شورا بهسازی شهر است.

 

5. بنده وارد عرصه سیاسی نخواهم شد و تا جایی که در توانم باشد سعی می کنم از این حاشیه ها بدور باشم

 

6. بنده تحصیلاتم در زمینه حقوق است گرایش اصلی بنده ثبتی است و در حد توانم مطالعاتی چند در زمینه حقوق و بالاخص در زمینه قوانین شورا و قوانین شهرداری دارا هستم. آئین نامه ها و قوانین را مکررا مطالعه کرده ام و  خود را مقید به مواد قانونی در حیطه مشخص و تعیین شده می دانم و حتی اگر نیاز به طرح مباحثی جدید برای کارایی بیشتر قوانین شورا مطرح باشد، حتما مطرح می کنم تا بتوان بهترین نتیجه و بهره را حصول نمود.

 

7. اینکه صرفا خوانسار را محدود به نگرشی خاص و به یک مساله کرد و تمام هم و غم خود را معطوف به یک گرایش و نگرش به شهر نمود، از منظر بنده اشتباه است. خوانسار باید آنقدر پیشرفت کند در تمامی مباحث که کمتر نیازی در درون خود احساس کند. اگر صرفا به پایگاه دانشگاهی بسنده کنیم ناخود آگاه باید جنبه گردشگری شهر را نیز متحول کنیم تا آمدن دانشجویان باعث نگردد خوانسار را شهری بی روح قلمداد نمایند. از طرفی باید کشاورزی و دامداری را گسترش دهیم. از نظر بنده باید شهر را باید همه جانبه گسترش دهیم هم از نظر علمی، هم از نظر گردشگری و ... این نیاز به تامل بسیار دارد که از توان یک فرد به تنهایی بر نمی اید و نیاز به همفکری کلیه اعضا و حمایت مردم قطعا خوهد داشت.

 

8. من تنها این نکته را عنوان می کنم که بدون تحقیقات و بدون مطالعه من هم مثل مردم عادی هستم و اگر قرار باشد که به صرف تخیلات در این عرصه گام برمی داشتم، هرگز شرکت نمی کردم.

 

9. هر دو بٌعد، برای آینده لازم است و نباید کنار گذاشته شود.

 

10.  قطعا خوانسار ما بالاخص جوانان ما نیاز به شور و نشاط و عدم خوانسار گریزی دارند و علاوه بر مراسم پر شور عزاداری در کنارش نیاز به جشن های گسترده در شهر دارند و من موافق به انجام این مراسم هستم. برگزاری جشن های ملی و مذهبی مطابق با شرع و قانون یکی از حقوق شهروندی است.

بنده در حد توانمندی هاو باورهای خودم پاسخگوی این سوالات بودم امیدوارم حق مطلب را ادا کرده باشم و اگر محتوای خاصی نداشت بنده را عفو بفرمایید

با کمال تشکر

منیره کامران

خوانسار نیوز ضمن تشکر از این کاندیدای محترم، از سایر نامزدهای انتخابات دعوت به عمل می آورد تا نسبت به اعلام دیدگاهها و نظرات خود در این باره اقدام فرمایند.

 

 


نظرات  (۴)

با توجه به مطالعه برنامه ها یکی از کاندیداهایی که صادقانه برنامه داده و به درد شورا می خوره خان منیره کامران هستند. شورا مهمترین رکنش آشنایی با حقوق و قانونه. ایشون حتما جزو گزینه های رای من هستند. موفق باشید سرکار خانم کامران
همه کاندیدها باقوانین آشنایی دارند !.مهم این است که کارامدی داشته باشند ... 

مشکل اینه که اولا نمی دونند

ثانیا اگه هم بدونند مهم عمل کردنشه که نمی کنند

قاضیم که قانون تو دستشه عمل نمیکنه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی