خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

سرویس اقتصادی- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: فعال کردن سرمایه گذاری در بازارهایی همانند "بورس" و کاهش نقدینگی مردم از طریق خرید اوراق مشارکت و افزایش انگیزه آن‌ها برای سرمایه گذاری در بازار مسکن، راهکارهایی برای کنترل روند قیمت مسکن است.

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛ "محمدحسین میرمحمدی" نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس با اشاره به افزایش قیمت مسکن در سال جدید،به باشگاه خبرنگاران گفت:هر کالایی در جامعه ظرفیت معینی دارد بنابراین اگر این ظرفیت بیش از حد پرداخت شود قطعا خرید و فروش آن کالا راکد خواهد ماند، این مهم در بازار مسکن نیز صدق می‌کند.

وی در ادامه افزود: مسئولان کشورمان در سال گذشته تلاش فراوانی برای کاهش قیمت مسکن داشتند اما موفقیت نسبی زمانی به اثبات می‌رسد که همه برای کاهش تورم و قیمت مسکن همکاری کنند تا در ۶ ماه نخست امسال به نقطه تعادل در بازار مسکن دست یابیم.

این نماینده مجلس با اشاره به عوامل افزایش قیمت مسکن در کشور، تصریح کرد: افزایش مصالح و دستمزد کارگران ساختمانی از جمله عواملی بود که در سال گذشته موجب افزایش قیمت‌ها شد.

میرمحمدی در پایان با اشاره به راهکارهایی برای کاهش قیمت مسکن خاطر نشان کرد: با فعال کردن سرمایه گذاری در بازارهایی همانند "بورس" و کاهش نقدینگی مردم که از طریق خرید اوراق مشارکت و افزایش انگیزه آن‌ها برای سرمایه گذاری در بازار مسکن، راهکارهایی برای کنترل روند قیمت مسکن است./


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی