خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

خوانسارنیوز، آمادگی خود را جهت درج نظرات، دیدگاه ها و سوابق نامزدهای محترم چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار به صورت رایگان اعلام می دارد.

کاندیداهای شورای شهر خوانسار

 

نظرات  (۳۱)

سلام اسم خانم شاه محمد هم جزء تایید شدگان می باشد لطفا اصلاح نمایید
پاسخ:
مدیریت: بله. نام ایشان جزو لیست معرفی شده است.( بعد از آقای سجادی و قبل از آقای صبوحی قرار گرفته!)
سعید جلیلی جانباز خمینی مالک اشتر علی
دکتر لنکرانی : جلیلی پرچمدار مقاومت در دیپلماسی است 
مأخذ هفته نامه 9دی
ممنون میشم اگر یکسری از خصوصیات  مانند مدرک تحصیلی ، شغل و... در مورد این کاندیداها بنویسید.
پاسخ:
در صورت همکاری و اعلام نامزدها اقدام خواهد شد. ضمناً شما می توانید به وبلاگهای معرفی شده نامزدها نیز مراجعه و از نظرات آنان آگاه شوید
آیت ا... مصباح یزدی :تمام عشق و علاقه جلیلی به انقلاب است
۱۷ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۹ محمد سعیدنژاد
با سلام  و عرض تبریک و آرزوی موفقیت در طول این مسیر  پر فراز و نشیب در راستای اطلاع رسانی رزومه کاریتان با واگذاری پنل های ارسال پیامک جهت ستاد های تبلیغاتیتان خدمتگذارتان هستیم ." محمد سعیدنژاد  مدیر مسئول کانون آگهی و تبلیغات 3 بعدی " 09124076496
در پاسخ به همشهری خوبمون خانم "زهرا"، تعدادی از کاندیداها آدرس وبلاگ های خودشونو در خوانسارنیوز ثبت کردند، می تونید از این طریق بیشتر آشنایی پیدا کنید.
اینجا که ستاد جلیلی نیست. همه می دونیم جلیلی آدم خوبیه ولی هر آدم خوبی کاردان نیست. آیت اله مصباح از احمدی نژاد هم حمایت کرد در حد الهی اما نتیجه چی شد؟ بهتره به قالیباف رای بدیم که مرد علم  و عمله
۱۷ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۳ علی معصومی
خدا این دوره شورا رو بخیر کنه 
یه نقد هم به خانوم ها وقتی وارد عرصه انتخابات میشید باید تصویر خودتون رو برای افراد دیگه هم قرار بدی تا بدون به چه شخصی قراره رای بدن
پاسخ:
منعی برای انتشار تصویر بانوان در قانون وجود ندارد با این حال ظاهراً در جلسه هماهنگی به نامزدهای خانم توصیه شده با توجه به عرف شهرستان ترجیحاً از تصویر استفاده نکنند!
کشور ما احتیاج به یک سیاست مدار دارد نه به یک نفر که فقط کار عمرانی انجام بدهد 
فقط جـــــــــلـــــــــــیـــــــــــــــــلــــــــــــــــــی
خوشبحال این خانم های محترم که از همین الان شروع کردن به عمل کردن به توصیه های .....
متاسفم که خانم هایی که جهت شورا کاندیدا شدند از گذاشتن عکسشون روی سایت هم دریغ میکنند. اینها چطور میتونند تو عرصه وارد بشند و خودشونو نشون بدند؟
رای ما فقط دکتر عارف
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۵۵ علی معصومی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بهتره حرفم رو با یه سؤال از کلیه نامزد های انتخابات شورای شهر شروع کنم :

آقای زمانی دوست انتخاب شدن برای چی ؟
آقای عصاری انتخاب شدن برای چی ؟
خانم کامران انتخاب برای چه هدفی ؟
آقای رضایی شما چه دلیلی برای انتخاب شدن دارید ؟
آقایان امینی ؟
آقای میر محمدی ؟
آقای ناشر ؟
آقای معینی ؟
خانم میر احسنی ؟ 
و دیگر کاندیداها
حتی کاندیداهای ریاست جمهوری 
هدف شما از شرکت در شورای شهر چیه ؟
حتماً توی جواب می‌شنویم دلسوزی برای شهر و آبادانی شهر ؟ بالاخره این توی حرف همه هست 
حالا یک سؤال دیگه :
چقدر حقوق مردم این شهر براتون مهمه ؟ 
مردم خوانسار قراره به شما رای بدن برای شرکت در شورای شهر یا اینکه به هرگوشه ای که میرن تصاویر یادگاری شمارو ببینند ؟ قانون فعلا برای شما و دیگر دوستان معنی نداره ؟ این ایستگاه تاکسی مال کدام یکی از شما دوستانه ؟ تابلو های برق جزو اموال کدام یکی از دوستانه ؟ دیوار های سنگی مردم شهر مال کدام یکی از شما کاندیداهای شورای شهره  ؟ 

شما دوستانی که از الآن به فکر شهر تون نیستید و فقط هدف خود تون رو دنبال می‌کنید چجوری میخواید فردا از حق مردم این شهر دفاع کنید جدا این ایستگاه شیشه ای تاکسی که پول مردم این شهر برای خریدش هزینه شده باید به این شکل در به یاد یا 100 ها جای دیگه ؟ آقای ***** و آقای **** و .... شما رویه آینه منزل شخصی خودتون هم عکس‌های تبلیغاتی خودتون رو زدید ؟ بعد انتخابات چه برنده باشید و چه بازنده شما چهره شهر رو به حالت اولش برمی گردونید ؟ خود تون دست به آب میشید و چهره شهر رو تمیز می‌کنید ؟ جدا برای این رقابت متأسفم که شخصی که قراره از حقوق مردم دفاع کنه خودش منکر حقوق دیگران می شه .
اگر قانون مداری وجود داشت از همون مکان‌هایی که شهرداری زحمت نصبش رو در سرتاسر مسیر خیابان اصلی کشیده استفاده می‌کردید . درو دیوار های شهر جای عکس‌های شما دوستان نیست همه شما دوستان تحصیل کرده و محترم هستید ولی این روش رقابت نیست . آقای ****** شما خود تون پوستر های تبلیغاتی تون رو بعد از انتخابات جمع آوری می‌کنید یا شما آقای ***** ؟ آقای ***** **** شما که مدرک **** دارید کارتون قانونمنده یا نه ؟ کمیته رسیدگی به تخلفات انتخاباتی توی شهر وجود نداره ؟ 
بهتره بجای این نازیبایی‌ها درست رقابت کنید ، مردم دیگه عکس براشون مهم نیست احترام به حقوق دیگران براشون مهمه


۱۹ خرداد ۹۲ ، ۰۲:۲۸ کامران میرمحمدی
آقای معصومی عزیز
شما یک هنرمند هستید و من به جای تمامی کاندیداها از شما به خاطر این خدشه به روحیه لطیف و هنری شما عذرخواهی میکنم ، البته به شخصه سعی کردم کمتر این مشکل را بوجود آورم ولی بنده هم قطعا این خطا را کرده ام و عذرخواهی بنده را بپذیرید .
در مورد اینکه تبلیغات فقط در مکانهای تعیین شده باشد خواهش میکنم به من و دیگر کاندیدا ها هم لطفا کمی حق بدهید چون فضای تعیین شده برای تبلیغات فقط در یک محدوده خاص و فضای بسیار کمی بود و زمانی که پوسترهای بنده آماده الصاق شد به جرات میگویم اصلا جای خالی برای الصاق نبود و بنده جسارت چسباندن روی تصویر دیگر دوستان را به خود ندادم فلذا مجبور شدم تعداد کمی پوستر استفاده کنم و در مکانهایی که عکس های بسیاری بود بنده نیز جسارت کردم و یکی دو عکس چسباندم ، باز هم از شما و دیگر همشهریانم عذرخواهی میکنم و به شخصه قول میدهم در صورت انتخاب شدن یا نشدن به تعداد پوسترهایی که چسباندم در تمیزی شهرم تلاش کنم ، البته بنده بیشتر از بنر استفاده کردم که جداسازی آن آسان و بدون خدشه به محیط است ، اصل اطلاع رسانی نیز برای انتخاب صحیح مردم لازم بود وگرنه من تصمیم داشتم فقط از پیامک و ستاد انتخاباتی استفاده کنم .
در مورد سوال شما که در ابتدا فرمودید من با استدلال به شما و هر همشهری دیگرم اثبات میکنم که جز نیت خدمت رسانی هیچ مزیت دیگری در عضویت در شورا برای من مستتر نیست چون هم به لحاظ موقعیت اجتماعی و هم به لحاظ مالی این سمت وضعیت بهتری برای من ایجاد نخواهد کرد و حتی به جرات میگویم لطمه مالی نیز به بنده خواهد زد .
امیدوارم توانسته باشم قدری از تالم خاطر شما دوست هنرمند و بزرگوار کاسته باشم
ارادتمند شما
کامران میرمحمدی
پاسخ:
از بذل توجه و پاسخگویی شما سپاسگزاری می گردد.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** اگه خیلی کاردان و سیاستمدار بود، مشکل هسته ای و مذاکرات رو حل میکرد! بابا طرف بلد نیست سه تا جمله درمورد خودش بگه، کردنش سخنگو!

واسه یه بارم که شده این تعصبای غلط رو کنار بذارید و منطقی فکر کنید!
آخه مگه میخواید امام جماعت انتخاب کنید که فقط گول پیشونی داغ زدش رو میخورید؟
اوضاع خوبی نیست، خرابترش نکنید.شمایی که خیلی احساس مسلمونی می کنی! بخاطر به خطر انداختن معیشت مردم ، فردا چی داری جواب خدارو بدی؟

یکم بصیرت داشته باشید.والا اونایی که تو کربلا امام حسین  و شهید کردن ، نماز شب میخوندنا!
پاسخ:
دوست عزیز. لطفا مباحث مربوط به انتخابات را در تالار گفت و گوی خوانسار نیوز دنبال کنید
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۸ تحقیقات بنده
سلام باتحقیقاتی که  کردم اصلح ترین نامزدها به شرح ذیل میباشد: 1.حاج اقاسجادی 2.حاج علی صبوحی3.محمدرضا معینی4.علی یحیایی5.محمود قربانی پور6.عفت یحیایی7.احسان امینی
آقای محقق ، معیار شما برای اصلح بودن چی بوده ؟
لابد بر حسب ارادت ویژه ....
یا بر اساس عشق به شهردار فعلی !
این روزها برخی جریانات سیاسی با اتکا به نظرسنجی های اینترنتی که غیر علمی بودن و نادرست بودن آن همواره مورد تاکید اساتید علوم اجتماعی و علوم ارتباطات است سعی در ایجاد جوی مصنوعی و کاذب در میان کاربران اینترنت دارند . بنابراین توجه به نتایج این دو نظرسنجی که توسط دو نهاد معتبر و بی طرف انجام شده است بسیار راهگشاست.
نتایج نظرسنجی دو نهاد معتبر در سطح کشور که در فردای مناظره سیاسی انجام شده است حاکی از پیشتازی مطلق و با فاصله محمد باقر قالیباف از رقبای خود است. این دو نظرسنجی که با لحاظ الگوهای علمی پایش اجتماعی انجام شده ند از جامعه آماری وسیع و در سطح ملی بهره برده اند نتایج بسیار مهمی را نشان می دهند .

به گزارش فردا، این روزها برخی جریانات سیاسی با اتکا به نظرسنجی های اینترنتی که غیر علمی بودن و نادرست بودن آن همواره مورد تاکید اساتید علوم اجتماعی و علوم ارتباطات است سعی در ایجاد جوی مصنوعی و کاذب در میان کاربران اینترنت دارند . بنابراین توجه به نتایج این دو نظرسنجی که توسط دو نهاد معتبر و بی طرف انجام شده است بسیار راهگشاست.

قالیباف:31.3

رضایی:11

روحانی:9.8

جلیلی:9.7

ولایتی:8.1

عارف:7

حداد:3.2

غرضی:2

آقای محقق لازم است به عرضتون برسونم که نتیجه تحقیقاتتون کاملا اشتباست
اصلح ترین و کاردان ترین کاندیدای شورا فقط و فقط آقای مهندس کامران میرمحمدی میباشد
لطفا در بررسی هاتون دقت بیشتری مبذول بفرمایید.
با تشکر
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۲ جواد عصاری

اقای معصومی از اینکه مردونه و با جرات دیدگاه خود را بدون سانسور اسمتون بیان کردید تشکر می کنم اما چند نکته چرا اسم بعضی کاندیداها را ننوشته ایدبنظرم کاندیدای مورد حمایتتان تمام پوسترها شودرست نصب کرده

مکان معین شده بنظر شما کافی است  مساحت آنرا حساب و تقسیم بر تعداد اعضا نمایند تا مشخص شود سهم هر کس چقدر است

در ضمن همه اینکارها را به حساب شور و حال انتخابات بذارید و می دونید که ورود کاندیداهای شوراها حرکت خلق حماسه سیاسی را تسریع بخشید

من یکبار دیگه از مردونگی و شهامت شما در اعلام نظرتان با اسم و مشخصاتتان تشکر می کنیم و امیدوارم همه افراد مردونه و بدون پنهان سازی و به اصطلاح گرگ بازی نظرات خود را اعلام کنند

۲۰ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۶ علی معصومی
جناب آقای عصاری با عرض سلام
البته باید عرض کنم کاندیداهای مورد حمایت من جوانان این دوره هستند که خود شما هم جزو این لیست هفت نفره من هستید 

در مورد اسامی هم که نام بردم با توجه به تصویری بود که قرار دادم و توی متن هم از کلیه نامزد ها اسم بردم این تخلفات برای کلیه نامزد ها بوده و تا جایی که شاهد بودم فردی نبوده که این کار رو نکرده باشه .
از شما هم واقعا تشکر میکنم که جواب بنده رو دادید بر خلاف دیگران 
البته توی این دوروز کاندید های بیشتری برای تبلیغات اقدام کردند
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۹ ستاد انتخاباتی حاج محمد علی امینی
                        ((شهری برای همه))
مقدم شما همشهریان گرامی را در ستاد آقای حاج محمد علی امینــی گرامی میدارم و آماده دریافت  پیشنهادات ودیدگاه های شما  عزیزان برای ساختن " شهری برای همـه" هستیم

آدرس ستاد : خوانسار خیابان امام(ره) بالاتر از حسینیه دوراه
 سامانه ارتباط مردمی :         1216 5000 46 3000
ایمیل :              amini1216@gmail.com 
به نظرم این جوابی که از طرف آقای علی معصومی به آقای عصاری داده شده تقلبی است چون وبلاگ ایشان در آن درج نشده است
فکر کنم خودش به خودش جواب داده
با سلام
ستاد انتخاباتی آقای مهندس کامران میرمحمدی واقع در پاساژ قایم مقدم شما همشهریان عزیز خوانساری را گرامی میدارد
منتظر حضور گرمتان در پای صندوق های رای هستیم
با توجه به مطالعه برنامه ها یکی از کاندیداهایی که صادقانه برنامه داده و به درد  شورا می خوره خان منیره کامران هستند. شورا مهمترین رکنش آشنایی با حقوق و قانونه. ایشون حتما جزو گزینه های رای من هستند. موفق باشید سرکار خانم کامران
جناب اقای معصومی به نکات خوبی اشاره فرمودین و همین کامنت شما ممکنه بعضی ها رو که واقعا اشتباه کردن رو متوجه اشتباهشون کنه و این خیلی خوبه حتی اگه اون فقط یک نفر باشه.
حالا که کار از کار گذشته، من شخصا میذارم به حساب اینکه کاندیداها خودشون به شخصه در تعیین جای پوستراشون نقشی نداشتن هرچند یه دلسوز شهر باید اینو به همکار و همراهانش متذکر شه! اما خب امیدوارم کاندیدای محترم و خصوصا منتخب ها بعد از انتخابات هم مثل تبلیغات (البته به اون شدت هم نمیخواد) خرج کنن و چهره ی شهرو تمیز تحویل شهروندایی بدن که انتخابشون کردن بلاخره هر کی 10تا رای که میاره به احترام همون ده نفر.
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۹ کامران میرمحمدی
آقای علی معصومی عزیز
بنده به قول خود عمل کرده و پس از پایان زمان رای گیری به اتفاق کلیه همراهانم در پاکسازی شهر از پوسترها و بنرهای الصاقی خود تمام تلاش خود را به کار بردیم و به جرات میتوانم بگویم بیش از 90 درصد از آنها را پاکسازی کردیم
ارادتمند شما
کامران میرمحمدی
پاسخ:
با تشکر از شما و اعضای محترم ستاد شما. امیدواریم این اقدام  پسندیده توسط سایر نامزدهای محترم نیز صورت پذیرد
خدا کند کاری برای خوانسار بکند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی