خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

نمایشگاه آثار قرآنی در خوانسار برپا می شود

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۹ ق.ظ

سرویس فرهنگی- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوانسار از برپایی نمایشگاه آثاز قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خوانسارنیوز، محمد تقی شریعتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوانسار به خبرنگار شبستان گفت: ماه ضیافت الهی بهترین فرصت برای پرداختن به تلاوت قرآن، تدبر در آیات و به‌کارگیری آن در سراسر زندگی است چرا که قرآن راه درست زیستن را به بشریت می‌آموزد.

وی از برپایی نمایشگاه آثار قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ علوم قرآنی این نمایشگاه به مدت 10 روز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوانسار برپا می شود.

شریعتی از برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات قرانی در نیمه دوم ماه مبارک رمضان نیز خبر داد و گفت:امسال به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و با همکاری انجمن خوشنویسان و اداره اوقاف خوانسار، کتابت قران کریم نیز انجام می شود.

وی با اشاره به کانون های فرهنگی و هنری مساجد و نقش بی بدلیل آنها در غنی سازی برنامه های اوقات فراغت و ترویج و توسعه فرهنگ قرانی در جامعه افزود: همزمان با ماه ضیافت الهی طرح جزء خوانی قران کریم، طرح تفسیر کوتاه و مسابقات قرانی در 40 کانون فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی کانون های مساجد را از دیگر ویژه برنامه های ماه رمضان عنوان کرد و افزود: این آیین در راستای ترغیب و تشویق افراد به فعالیت های قرآنی است.

نظرات  (۱)

آثارقرآنی آنهم در این ماه رمضان،کار به جاوپسندیده ای است.به امیدنمایشگاههاوبازارچه های تولیدی شهرستان در فصول دیگر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی