خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

هشدار میرمحمدی به ورود گندم آلوده به کشور

يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۶ ب.ظ

سرویس سیاسی: نماینده مردم خوانسار و گلپایگان درباره واردات گندم آلوده به کشور هشدار داد.

به گزارش خوانسار نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمد حسین میرمحمدی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس گفت: گندم آلوده از کشورهای همسایه وارد می‌شود اما وزارت جهاد کشاورزی باید ممنموعیت جدی برای این مسئله وارد کند.

وی گفت: این گندم آلوده به کشور کره هم پیشنهاد شده بود اما کره حتی برای دام‌هایش آن را نخرید.

این نماینده مجلس از وزارت جهادکشاورزی خواست تا ضمن توجه به ممنوعیت ورود گندم آلوده، خسارات محصولات باغی را نیز تامین اعتبار کند.

میرمحمدی دربخش دیگری از تذکر خود به وزارت دارایی و فرهنگ برای عدم تامین منافع سپرده گذاران حج تذکر داد و گفت: خیلی از اقشار ضعیف و کم‌درآمد آرزو دارند به این سفر زیارتی بروند و سال‌ها قبل پولشان را به حساب بانک ملی ریختند اما الان از قبل آن منافع بسیار ناچیزی دستگیرشان شده است.

وی ادامه داد: دولت باید در ارتباط با حفظ حقوق مردم و سپرده‌گذاران با همکاری وزارت اقتصاد و فرهنگ که مسوولیت مستقیم این مسئله را برعهده دارند توجه جدی‌تری داشته باشند و تدابیری صورت بگیرد که سپرده‌گذاران حج به حقوقشان برسند.

 


نظرات  (۱)

مسئله محصولات کشاورزی آلوده به سموم کشاورزی مسئله ی مهم است که امید است مسئولان مربوطه کمی جدی تر به این امر مهم رسیدگی نمایند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی