خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

سرویس اجتماعی- رضاعلی رضایی، از نامزدهای منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار و چند تن از کاندیداهای دیگر انتخابات شورا، در پیامهایی جداگانه از حضور مردم در صحنه انتخابات تشکر نمودند.

متن پیام های ارسال شده به خوانسار نیوز به شرح ذیل می باشد:

 

از همه ی داوطلبان عزیزی که در انتخابات دوره چهارم شوراها توفیق همگامی را داشتیم تقدیر و سپاسگزاری می نمایم . پیروز این میدان را مردمانی می دانم که آگاهانه قدم به عرصه ی انتخابات گذاشتند و خدا را از بابت افتخار آفرینی ملّت سر بلند ایران اسلامی در آفرینش حماسه سیاسی که مورد مطالبه ی رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام بود شکر گذارم .

امید است دوستان شورایی به عشق آبادی و سربلندی شهرمان یاریگر متخبین باشند .

رضاعلی رضایی

با نام خدا

بدینوسیله از تمامی همشهریان عزیزم که به بنده لطف داشته و به من اعتماد کرده و رای باارزششان را به بنده ارزانی داشته اند تشکر و قدردانی میکنم و شرمنده آنها هستم که نتوانستم به مرحله خدمت به مردم وارد شوم که قطعا لیاقت دیگر دوستان از من بیشتر بوده است .

از مردم عزیزم تشکر میکنم و دست تک تک آنها را میبوسم و امیدوارم خوانسار و خوانساری همواره سربلند و پیروز باشد.

به دوستان بزرگوارم که افتخار خدمت به مردم خوانسار نصیبشان شده نیز مجددا تبریک عرض میکنم و امیدوارم ارزش این همه محبت را دانسته و در جهت سربلندی شهرمان همانگونه که قول دادند گام بردارند.

موفق و پیروز باشید

ارادتمند شما

کامران میرمحمدی

باسلام خدمت تمانی مردم شریف خونگرم و دوست داشتنی خوانسار تقدیر و تشکر میکنم از تمامی عزیزان و سرورانی که پای صندوق های رای حاضر شدند و به حماسه سیاسی جامعه عمل پوشاندند و همچنین به عزیزان منتخب مردم تبریک ویژه میگویم امیدوارم در تمامی مراحل زندگیتان موفق و پیروز باشید با آرزوی توفیقات هرچه بیشتر شما

 محسن زمانی دوست

با سلام

احتراما بدینوسیله ضمن عرض تبریک حضور اعضای منتخب شورای شهر خوانسار ،از خداوند منان برای ایشان توفیق خدمت رسانی و سرآمد نمودن شهر زیبای خوانسار را دارم. همچنین حضور منتخبین علی البدل که انصافا کمال شایستگی انتخاب در جمع اعضای اصلی را دارا بودند تبریک دوچندان عرض میکنم.

و من الله توفیق

عفت یحیایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی