خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

پیام تبریک و تشکر ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۵۶ ب.ظ

سرویس اجتماعی-  اعضای سومین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار در پیامی که به امضای رییس این شورا رسیده است، ضمن تقدیر از حضور حماسی ملت بزرگ ایران به ویژه مردم شریف خوانسار، انتخاب دکتر روحانی به سمت ریاست جمهوری اسلامی ایران و همچنین 7 عضو  منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار را تبریک گفتند.

 

 

به گزارش خوانسار نیوز متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

 

باسمه تعالی

 حضور حماسی ملت بزرگ ایران در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا و مشارکت و همراهی مردم شریف شهرستان خوانسار در این عرصه سرنوشت ساز در سالی که به فرمان مقام معظم رهبری، سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامیده شده است، مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی در سراسر گیتی است.

بدین وسیله شورای اسلامی شهر خوانسار وظیفه خود می داند، ضمن قدردانی از حضور ملت بزرگ ایران به ویژه مردم عزیز خوانسار در صحنه انتخابات و خلق این حماسه ماندگار، رأی اعتماد به شخصیت و برنامه ها و دیدگاه های ارزنده رییس جمهور منتخب، جناب آقای دکتر حسن روحانیرا صمیمانه تبریک عرض نموده و برای ایشان و دولت محترمشان در پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران-که بدون شک یکی از بزرگترین آنها خدمت به این ملت شریف و با نجابت است- از درگاه خداوند بزرگ توفیق مسئلت نماید.

همچنین شایسته است مراتب قدردانی خود از حضور تمامی نامزدهایی که بر حسب تکلیف و انجام وظیفه وارد عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شده و شوری مضاعف به فضای انتخاباتی کشور افزودند را اعلام و ضمن تبریک افتخار حضور منتخبین محترم در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار، امیدواریم با همراهی تمامی مردم و مسوولین شاهد استمرار خدمت رسانی به این مردم خوب، نجیب و شایسته این مرز و بوم باشیم.

بدیهی است کلیه اعضای این شورا آمادگی هر گونه مساعدت و همکاری با منتخبین محترم شورای چهارم در این راستا را اعلام می دارند.

و من ا... التوفیق

هوشنگ صانعی

رییس شورای اسلامی شهر خوانسار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی