خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

پیام تبریک و قدردانی سیدحسن ناشرالاحکام

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۴۶ ب.ظ

سرویس اجتماعی- حسن ناشرالاحکام از داوطلبان ورود به چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار، با انشتار اطلاعیه ای ضمن تبریک به منتخبین این دوره از انتخابات شورای این شهر، از سایر نامزدها و مردم شریف خوانسار قدردانی نمود.

متن این اطلاعیه که نسخه ای از آن برای خوانسار نیوز ارسال شده به شرح ذیل می باشد.

اطلاعیه

بدینوسیله اینجانب سید حسن ناشرالاحکامی داوطلب چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خوانسار به 7 نفر نماینده محترم منتخب مردم عزیز، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیقات روز افزون را در ظل سایه توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم(عج) برای شما بزرگواران مسئلت می نمایم.

همچنین از سایر داوطلبین محترم به خاطر شهامت، شجاعت، دلسوزی و ورود به عرصه خطیر انتخابات با هدف خدمت به مردم این دیار، پیروی از آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والا مقام و گام برداشتن در راستای تحقق حماسه سیاسی در این برهه حساس کنونی کمال تشکر و امتنان را دارم.

و در پایان بنده به نوبه خود از حمایت های بی دریغ کلیه مردم فهیم و شریف خوانسار به منظور حضور موثر و ارزشمند چه در ستادها و پای صندوق های رأی و از اینکه اینجانبان را مورد لطف و عنایت خویش قرار داده اند تشکر و قدر دانی می نمایم.

سید حسن ناشرالاحکامی

داوطلب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی