خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

سرویس اجتماعی- چند تن از نامزدهای شورای اسلامی شهر خوانسار که موفق به راه یابی به چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار نشده اند، با درج پیام هایی در خوانسار امروز ضمن عرض تبریک به اعضای راه یافته به این شورا، از مردم قدردانی نمودند.

به گزارش خوانسار نیوز متن پیامهای درج شده به شرح ذیل می باشد:

 

کامران میرمحمدی:

بنده خدمت تمامی این 7 نفر تبریک عرض میکنم و آرزوی بهترین ها را برای این دوستان و شهر عزیزم خوانسار میکنم

***

منیره کامران:

ضمن عرض تبریک به 7 نفر اعضای محترم شورای شهر خوانسار و همچنین اعضای علی البدل امیدوارم در تمامی مراحل این مسیر سخت همچون عزیزیان دوره قبل بهترین باشید .

همچنین از مدیریت محترم خوانسار نیوز کمال تشکر و قدردانی را دارم که در طی این هشت روز با اطلاع رسانی شفاف مردم عزیزمان را راهنمایی کردید.
با سپاس

***

جواد عصاری:

احتراما ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای اعضای منتخب شواری اسلامی شهر ، از خداوند متعال توفیق روز افزون خدمت رسانی به مردم را برای شما مسئلت دارم

انشاءالله شاهد پیشرفت و آبادانی شهرمان در آینده ی نزدیک باشیم.

***

 همدم شاه محمد:

ملت مومن وشریف خوانسار

باسلام و تحیات

اینجانب خانم شاه محمد ضمن قدردانی ازحضور پرشکوه آحاد مردم در انتخابات وخلق حماسه ی سیاسی ازتمامی کسانی که بنده رامورد اعتمادخود دانستند کمال تشکر رادارم .و به افراد انتخاب شده توسط مردم تبریک عرض می نماییم.

انشا الله که بتوانم در دیگرعرصه ها خدمت گذار باشم.

ومن الله التوفیق

 

نظرات  (۱)

۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۳۳ رضاعلی رضائی

از همه ی داوطلبان عزیزی که در  انتخابات دوره چهارم شوراها توفیق همگامی را داشتیم تقدیر و سپاسگزاری می نمایم . پیروز این میدان را مردمانی می دانم که آگاهانه قدم به عرصه ی انتخابات گذاشتند و خدا را از بابت افتخار آفرینی ملّت سر بلند ایران اسلامی در آفرینش حماسه سیاسی که مورد مطالبه ی رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام بود شکر گذارم .

امید است دوستان شورایی به عشق آبادی و سربلندی شهرمان یاریگر متخبین باشند .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی