خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

سرویس اجتماعی- کامران میرمحمدی، نامزد چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار، در پاسخ به مطلبی تحت عنوان 10 سوال کلیدی از نامزدهای شورای شهر خوانسار، نظرات و دیدگاههای خود در این خصوص را منتشر نمود.

به گزارش خوانسار نیوز، کامران میرمحمدی پاسخ سوالات مطروحه را به شرح ذیل اعلام داشته است:

جواب سوال اول : اگر کلیه اطلاعات بصورت شفاف در اختیار مردم باشد و مردم در تصمیم گیری ها شریک باشند و تصمیمات در خفا و سلیقه ای نباشند و بر پایه یک طرح مدون چندین ساله حرکت شود دیگر رانتی وجود نخواهد داشت که تقدیم دوستان شود.

جواب سوال دوم :اگر نگاه یکسان به کل مناطق شود و نا همگونی منطقه ای حاکم نباشد و بر اساس طرح جامع شهری که عالمان این عرصه طراحی نموده اند حرکت شود و تصمیمات شهری سلیقه ای اعمال نشود دیگر کسی اگر هم بخواهد قادر به این کار نیست.

جواب سوال سوم : خط قرمز بنده اهمال کاری در انجام وظایف است از طرف هرکسی باشد و اندیشه تخریب دیگران برای پیشرفت را شدیدا مخالفم ، اگر سوال شما را درست متوجه شده باشم، غیر از این و جز خط قرمزهای مشخص نظام دیگر خط قرمزی به نظرم نمیرسد

جواب سوال چهارم :به نظر من نظر مردم بسیار مهم است ولی با جوسازی برای تغییر مسیر درست مخالفم و با آن مبارزه خواهم کرد ، اگر با همفکری متخصصین و مردم تصمیم درستی گرفته شد باید اجرائی شود

جواب سوال پنجم : من کلا آدم سیاسی نیستم و چون ذاتاٌ با امر سیاست میانه خوبی ندارم پس توجه زیادی به جهت گیری سیاسی اشخاص نخواهم کرد و بیشتر بعد علمی و عملیاتی آنها برایم مهم است

جواب سوال ششم : من برای هر موضوعی قدم برمیدارم در مورد آن مطالعه بسیاری میکنم و به نظر خودم با قوانین آشنا هستم و چندین مرتبه قوانین شورا را بررسی کرده و نت برداری کرده ام ، رعایت قانون که اصل است و باید اجرا شود ولی خود را با قانون تبرئه کردن را موافق نیستم و حس میکنم اگر جائی قانون نقصی دارد می بایست برخورد منطقی و درست با آن کرد و نه اینکه بعنوان بن بست با آن برخورد کرد و از زیر آن شانه خالی کرد

جواب سوال هفتم :به نظر بنده بر روی طرح جامع شهری که تخصص و کارشناسی بسیاری نیاز دارد ابتدا باید فعالیت کرد و از دید من قطبی کردن شهر و تغییر کالبد اصلی شهر ناصحیح است و باید از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های شهر استفاده بهینه کرد

جواب سوال هشتم : نقد بدون دانستن تمامی موانع و مشکلات غیرکارشناسی است ، ابتدا میبایست از نزدیک مشکلات و پتانسیل ها را دید و روی آن کارشناسی کرد و طی یک فرایند علمی و کارشناسی مشکل را برطرف کرد ولی در کل نقدها را دوست دارم بشنوم چون نگاه چند نفر نافذتر از نگاه یک نفر است

جواب سوال نهم : در هر دو بخش باید فعال بود ، هم روبنایی و هم زیربنایی . نیازهای اصلی و مورد لزوم یک شهر تامین شوند و نگاه زیربنایی برای حل اساسی مشکل را هم باید در نظر داشت

جواب سوال دهم : من کاملا با روحیه نشاط آفرینی موافقم و ضمن احترام کامل به تمایلات مذهبی خودم و همشهریانم ، ایجاد نشاط و شادی آفرینی را در جهت بارورسازی استعدادها و اعتلای شهرم میبینم

امیدوارم سوالات را درست متوجه شده باشم و حق مطلب را ادا نموده باشم ، اگر جواب های بنده کم وزن و یا کم محتوا بودند ، در حد بضاعت فکری من بودند و بنده را به بزرگواری خودتان عفو نمایید
ارادتمند شما
کامران میرمحمدی

خوانسار نیوز، ضمن قدردانی از توجه این نامزد و پاسخگویی نسبت به سوالات مطروحه از سایر نامزدهای محترم، آمادگی خود برای درج نظرات ایشان در این زمینه را اعلام می دارد.

 

مطالب مرتبط:
10 سوال کلیدی از نامزدهای شورای شهر خوانسار

نظرات  (۲)

جناب آقای میرمحمدی،ضمن ابرازخرسندی وروشن بینی و آزاداندیشی شما،اطمینان دارم این تجربه راه را برای آینده اجتماعی شما هموارخواهدکرد.تلاش ودغدغه های شما برای پیشرفت و آبادانی شهرمستدام وموفقیت وسربلندی شهرو شهروندان آرزوی همیشگی ماست.
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۴:۴۹ کامران میرمحمدی
ممنون از شما عزیز بزرگوار
مطمئن هستم تلاش تمام عزیزان برای سربلندی خوانسار است و امیدوارم هر روز بیشتر از دیروز شاهد سربلندی خوانسار باشیم
ارادتمند
میرمحمدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی