خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

کشف 25 تن شکر احتکار شده در خوانسار

دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۴:۳۵ ب.ظ

سرویس اقتصادی: فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی عاملین احتکار کالاهای اساسی مردم و کشف 25 تن شکر احتکار شده در شهرستان خوانسار خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری پلیس ،سردار "عبدالرضا آقاخانی" فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای ساماندهی صنوف و برخورد با متصدیان متخلف ،ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خوانسار 2 محتکر اقتصادی را که اقدام به انبار غیر قانونی کالاهای اساسی و اولیه مردم کرده بودند را شناسایی کردند .

این مقام مسئول عنوان داشت: در این زمینه ماموران با هماهنگی قضایی به همراه نماینده صنعت و معدن شهرستان به محل مورد نظر اعزام و انبار را مورد بررسی قرار دادند .

"سردار آقاخانی" اظهار داشت: در بازرسی از انبار موصوف مقدار 24 تن و 950 کیلوگرم شکر بصورت کاملا احتکار شده به ارزش تقریبی 540 میلیون ریال کشف و ضبط شد .

رئیس پلیس استان اصفهان در پایان با بیان اینکه در این زمینه 2 متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند ،خاطر نشان کرد: بر اساس قوانین انبار کالاهای اساسی و اولیه مردم به بهانه گران شدن جرم محسوب شده و در این زمینه نیروی انتظامی به شدت با متخلفان برخورد و ضمن ممنوعیت از ادامه فعالیت اقتصادی ،آنان را به مراجع فضایی معرفی می کند .

گفتنی است،واحد مربوطه با حکم قضایی پلمپ شد.

 

نظرات  (۱)

 اسمش کی بید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی