خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

جوابیه دانشکده ریاضی و کامپیوتر خوانسار

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸ ب.ظ

جناب آقای خسرو دهاقین، مدیر مسوول محترم خوانسارنیوز

با توجه به درج مطلبی تحت عنوان پذیرش تک جنسیتی دانشجو، تهدیدی برای توسعه شرستان و به دنبال آن ارائه اخباری از دانشکده ریاضی و کامپیوتر خوانسار در تاریخ 27 مرداد 1392 لطفاً طبق ماده 32 قانون مطبوعات و تبصره های یک و سه و چهار ماده قانونی صدالاشعار و تبصره های 4 و 7 ذیل ماده  9 توضیحات دانشکده (پیوست) را در یکی از دو شماره ای که پس از وصول پاسخ منتشر می شود، در همان صفحه و ستون و با همان حروفی که اصل مطلب منتشر شده است به چاپ برسانید:

1. اشاره شده " گرچه در سالهای گذشته با توجه به ظرفیت های موجود این مرکز، پذیرش دانشجوی ارشد در رشته های ریاضی و فیزیک مورد تصویب قرار گرفت اما صرفاً در سال گذشته در سه گرایش رشته ریاضی این موضوع به نتیجه رسید"

ادامه مطلب در خوانسارنیوز

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۱

نظرات  (۳)

من در جایگاه یک دبیر آموزش و پرورش از عملکرد مسو لان دانشکده ریاضی راضی نیستم زیرا همانطور که آقای دهاقین بسیار واضح توضیح دادند مسئولین وقت از آرمان های بانیان اولیه تاسیس بسیار دور شدند و فکر می کنم هیات امنا بیش از حد به مسئولین دانشگاه چراغ سبز نشان داده اند که امروز حا ل و روزگار این دانشگاه این چنین شده است انشاءا... فکری در خور شان و جایگاه این دانشگاه از طرف مسولان شهرستان و بانیان و هیات امنا گرفته شود
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۵۶ اطلاع رسانی
اولین یادواره 5شهید گمنام شهرستان خوانسار همزمان باشب شهادت امام جعفرصادق (ع)*زمان:یکشنبه مورخ10شهریورماه 92بعدازنمازمغرب وعشاء*مکان:جوارپاک ومطهر قبورشهدای گمنام پارک ملی سرچشمه شهرستان خوانسار(ازعموم شهروندان دعوت میشود دراین مراسم نورانی شرکت فرمایند(هیئت خادم شهدا بسیج)
آقای دهاقین خسته نباشید به عنوان یک ایثارگر برایتان در سایر سنگرها آرزوی موفقیت دارم. امروز در سایت خوانسار نیوز می خواندم که امام جمعه گلپایگان گفته بودند باید شرایطی فراهم شود که مردم حرفشان را بزنند. به حال خوانسار تاسف خوردم. 
من طرحی دارم به عنوان نظام پیشنهادات اگر خواستید می توانم آن را برایتان بفرستم. در این طرح ساختاری طراحی شده که مردم بتوانند پیشنهادات خود را برای بهبود کیفیت امور شهر ارائه دهند. در این طرح هم می توان از اینترنت استفاده کرد و هم برای مردم عام طراحی پرسشنامه و تکمیل آن و اظهار نظر در میان مردم معتمد محلات در مرحله اول و در مراحل بعد در لایه های پایین. نظرات را جمع بندی کنید و بر اساس اولویت برای بهبود شرایط برنامه ریزی کنید.
پاسخ:
سلام. در خمت شما هستیم. لطفا به سایت khansarnews.ir مراجعه فرمایید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی