خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

خوانسارنیوز می آید

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۴۱ ب.ظ

خوانسار با سابقه دیرینه علمی وفرهنگی خود از یک رسانه مستقل تحلیلی خبری محروم است. این سایت قصد دارد خلاً رسانه ای خوانسار را با همراهی تمامی شما خوبان پر کند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۶

نظرات  (۲۴)

۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۰ علی اکبر فرجی
به به این احوال زیبا به به این فال نکو
بهتر از این گر بخواهی میشود راز مگو
در طرب گردیده بلبل در عجب احوال گل
در گلستان عطر گلها .می ناب اندر سبو

پیروزی دکتر حسن روحانی بر شما خوانساریهای دوست داشتنی مبارک باد ارادتمند فرجی تخلص شعری بی طرف
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۱۸ علی اکبر فرجی
شهرمن خوانساروخوان ارزان تو 
هربلا دور از تووشهدوشکر مهمان تو
سرزمین عشق و آبی بلبلان مستند ز تو
کو کجاست صد جان شیرین تا کنم قربان تو
بی طرف
۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۳ علی اکبر فرجی
دوری از خوانسار والله خسته می سازد و مرا
گر دهم دل جای دیگررنگ میبازد مرا
شهرمن  من شهره ام را با تو پیدا میکنم
گر نباشد مهر تو  دیوانه می خوانند مرا
پاسخ:
آفرین بر طبع روان شما. مرحبا
۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۸ علی اکبر فرجی
                                     خوانسار من
عکس تو در دو چشم من نقش مدام بسته است
هر که ز سر برون کند فعل حرام کرده است
آب و هوا و کوه و دشت همچو بهشت کبریاست
خوش به حال آن کسی که به صفا نشسته است
                                                                       بی طرف
۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۹ علی اکبر فرجی
                                     خوانسار من
عکس تو در دو چشم من نقش مدام بسته است
هر که ز سر برون کند فعل حرام کرده است
آب و هوا و کوه و دشت همچو بهشت کبریاست
خوش به حال آن کسی که به صفا نشسته است
                                                                       بی طرف

اقای فرجی کدام خوانسار دیگه باید بگید شهر و خانه سالمندان

عکس تو در قاب طاقچه خانه امان گرد و خاک خورده است

اره والا اب و هواش همچون بهشته اماچه حیف خانه سالمندانه

سالمند شدن شهرمون را به مسئولین دلسوز شهر و حامیان جوانان شهر تبریک می گویم مسئولین خداقوتتون بده بالاخره کار خودتونا کردید خدا ازتون نگذره که دارید به شهر خیانت می کنید مخصوصا امام جمعه و نوچه هاش

۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۳:۰۳ علی اکبر فرجی
دوست جوان من غمین مباش

الا ای دوست ای یار جوانم
نگو از نا امیدی دل خرابم
دلت پر گشته از بغض و بدیها
تامل کن که میباشد ثوابم
توکل کن جوان بازم شود آن
به یاری خدای با مرامم
دل پاک است همچون کوهساران
دلم خواهد شوم سیخ کبابت                         بی طرف
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۰ علی اکبر فرجی
دوست جوان من سلام
دراین شهری که میگویند پیران کرده اند مآوا
بیا با هم جوان تا بیرق پیری کنیم بر پا
ز پیران و کهنسالان چه بد دیدی که دلگیری
که رهرو گر جوان باشد رسیدن کو به مقصدها
درست است پیری و فرتوتی و کندی هم آوازند
به مقصد می رسد آنکه به پیری می سپارد را

بی طرف
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۷ علی اکبر فرجی
با سلام به دوستی که طبع شعر مرا روان خواندن


زمن بنمای قبول اول سلامم
مرا چون تو ستودی من غلامم
چو در ذات تو باشد نوعدوستی
تو را من دوست دارم با مرامم

بی طرف
پاسخ:
با سپاس . ممنون از الطاف شما
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۵ علی اکبر فرجی
در پس این کوههای بس بلند
مینشیند دختری گیسو کمند
چشم او پر اشک وامامنتظر
شاید آید از پدر پیغام وشعر
تا کشد دستی پراز مهر لطف
یا کند شانه به آن ژولیده زلف
وای و صد افسوس از این انتظار
چون پدر رفته بدیدار نگار
ناگهان دستی دگر همچون پدر
میکشد دستی زمهر بر روی سر
گویدش باعشق ای جان پدر
دخترم امروز تو داری پدر
بمناسبت روزی که در شهرمان خوانسار همه یتیمان سر پرستی شوند التماس دعا    بی طرف

پاسخ:
محتاج دعای خیز شما. ممنون
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۶ علی اکبر فرجی
در پس این کوههای بس بلند
مینشیند دختری گیسو کمند
چشم او پر اشک وامامنتظر
شاید آید از پدر پیغام وشعر
تا کشد دستی پراز مهر لطف
یا کند شانه به آن ژولیده زلف
وای و صد افسوس از این انتظار
چون پدر رفته بدیدار نگار
ناگهان دستی دگر همچون پدر
میکشد دستی زمهر بر روی سر
گویدش باعشق ای جان پدر
دخترم امروز تو داری پدر
بمناسبت روزی که در شهرمان خوانسار همه یتیمان سر پرستی شوند التماس دعا    بی طرف

۰۷ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۱ علی اکبر فرجی
رمضان آمد من بار دگر مهمانم
باز هم من مهکی میزنم بر ایمانم
شاید این بارسیه روز نباشم شاید
شایداز سستی ایمان شده این دم باید
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۷ علی اکبر فرجی
امشب از این خواب خرگوشی برون شو ای پسر
دم  مزن  نالان  نشو  بر  گیر  پندی  از  پدر
گر تویی آبادگر این جا  خوانسار  شهر توست
غیرتی کن آستین بالا بز ن  جان   پدر
هی  نگو  این جا  برایم تنگ و تاریک است پدر
گر تو  خواهی  میشود این جا  گلستان ای پسر

تقدیم به جوانان غیور خوانساری که میخواهند خوانسار را بسازند امید است دست پر مهر مسئولان و توکل به خدا رهگشایشان باشد آمین دوست دار همیشگی خوانساریها بی طرف
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۱ علی اکبر فرجی
شب قدر است و ما قدرش بدانیم
در  این  شب  آیه  قرآن   بخوانیم
چو خوش آمد   ترا  صوت  خداوند
تمام  سال  ما  قرآن   بخوانیم


التماس دعا بی طرف
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۵ علی اکبر فرجی
شب تاریک آمد یار جانی
بیا با هم ما قرآن بخوانیم
اگر رفت ار کف ما این شب تار
کسی داند شبی دیگر بمانیم


التماس دعا بی طرف
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۰ علی اکبر فرجی
دراین اوقات افطاروسر خوان
دودست بالادعا بهرکمی نان
یکی سق میزند نان جوین را
دگرمیریزد دور صد مرغ بریان

خدایا چشم من میبیند این دو
یکی پر درد دایم میکند جان
یکی در خانه اش دایم لمیده
دگر از صبح به شب زاروپریشان             بی طرف
۰۷ مهر ۹۲ ، ۱۶:۳۲ علی اکبر فرجی
دیشب مه درخشان آمد برون زخانه
قلب من وتو باهم بگرفت او نشانه
گفتم به او کجایی  من مرده ام زهجرت
گفتا که از ّپس ابر من کرده ام کمانه
۰۷ مهر ۹۲ ، ۱۶:۳۳ علی اکبر فرجی
دیشب مه درخشان آمد برون زخانه
قلب من وتو باهم بگرفت او نشانه
گفتم به او کجایی  من مرده ام زهجرت
گفتا که از ّپس ابر من کرده ام کمانه
۲۱ آبان ۹۲ ، ۱۷:۴۵ علی اکبر فرجی
با سلام و آرزوی قبولی طاعات شما همشهریان عزیز
ماه محرم آمده .خاک جهان بسر کنید
رخت سیاه تن کنید .کینه زدل بدر کنید
فکر کنید یک دمی .بهر چه کشته حسین
بر دم تیغ کین بداد. نور دو چشم خود حسین
گریه و مویه سر دهید. بهر سه ساله طفل او
گوش دهید ز عمق جان .ناله اصغر از گلو
بر  همه شما بود تسلیتم ز عمق جان
حافظتان بود خدا.هر چه بدی است سرنگون       التماس دعا
دلم تنگه برای تنگ خوانسار
زخواب بخیز بنگر نازنین یار
ببین سرچشمه چون سی سال پیشه
درست کردن میخواد از بیخ وریشه
من از سی سال پیش تا همین حالا
ندیدم آب و آبادی تا حالا
نمیدونم  کی خوابه توی این شهر
 هر چی شهردار میاد قهره با شهر
خدایا پس خلاصم کن نبینم
شهردار جون منه داغش نبینم

پاسخ:
با سلام. دوست خوب ضمن تشکر از اظهار لطف به این رسانه باید عرض کنم که انصافاً این گونه نباید منفی به شهر خوانسار نگریست. جای جای این شهر هم اکنون شاهد تغییرات گسترده ای است که با چند سال قبل قابل مقایسه نیست چه برسد به 30 سال قبل.
در خصوص شهرداران محترم هم کم لطفی فرمودید. ضمناً آدرس جدید سایت خوانسارنیوز این است: khansarnews.ir
یارم غمین نشو که  نقد  اعجاز میکند
صدها گره ز کار  کسان  باز می کند
یارم اگرگفته ام کس رفته است به خواب
گفتم  که  گیرم  از  لعل لبش جواب
نه من  قلندرم  نه  مفتش  نه کاردان
دل سوخته ام به شهر و دیارم عزیز جان
دیگر خموش بی طرف این قصه ها مگو
فکری به حال خویش کن و آبی و سبو
یارم غمین نشو که  نقد  اعجاز میکند
صدها گره ز کار  کسان  باز می کند
یارم اگرگفته ام کس رفته است به خواب
گفتم  که  گیرم  از  لعل لبش جواب
نه من  قلندرم  نه  مفتش  نه کاردان
دل سوخته ام به شهر و دیارم عزیز جان
دیگر خموش بی طرف این قصه ها مگو
فکری به حال خویش کن و آبی و سبو
۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۳۹ علی اکبر فرجی
باعرض سلام و ادب به پیشگاه اول مراد شیعیان علی علیه السلام وبا تبریک به محضر مدیریت محترم وبا ذوق و فهیم سایت خوانسار نیوزوهمچنین با عرض ارادت خالصانه به محضر تک تک همشهریان عزیز خوانسار
یا علی من در جهان جز تو ندارم یاوری
یاورم گر توشدی من می نمایم دلبری
شاد و مسرورم از اینکه نوکر کوی توام
یاریم کن تا رسم من بر مقام نوکری
بی طرف شادی بکن ماه رجب ماه علیست
با علی باش وتو بنما پیش یاران سروری             التماس دعا
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۰۳ محسن نصیری
سلام به خوانسار نیوز به سبب ارایه اخبار ناب و به روز خوانسار. سلام  آقای فرجی عزیز به شما به سبب ذوق و قریحه شعری تبریک میگویم و افتخار می کنم که خوانسار همچنان افرادی لطیف الطبع مثل شما به جامعه معرفی میکند و مهد فرهنگ باقی مانده است. برایتان آرزوی توفیق دارم و یک توصیه برادرانه چنانچه یکی از صنایع شعری را عمیق پیگیری کنید یقیناً موفقتر خواهید بود. معمولا فعالیتهای عمقی هدفدار زودتر به نتیجه مطلوب خواهد رسید تا حرکات طولی.  موید باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی