خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir


ضمن عرض تبریک به مناسبت حضور در عرصه انتخابات و آرزوی توفیق برای یکایک شما عزیزان، خوانسار نیوز آمادگی خود را جهت درج هرگونه اخبار مربوط به نامزدهای محترم شورا به صورت رایگان اعلام می نماید. در صورت تمایل از طریق بخش نظرات و یا ایمیل مطالب خود را به خوانسار نیوز ارسال فرمایید.
ضمناً به اطلاع کلیه عزیزان می رساند  معرفی، اعلام نظرات و دیدگاههای نامزدهای محترم در خوانسار نیوز  و همچنین انتشار نظرات خوانندگان به هیچ وجه به عنوان حمایت، جانبداری و یا الزاماً تایید دیدگاه آنان نمی باشد و خوانسارنیوز سعی بر حفظ بی طرفی با توصیه به رعایت اخلاقیات در ارائه نظرات دارد.
نظراتی که شائبه توهین به افراد را دارد منتشر نخواهد شد.

نظرات  (۴۷)

سلام و تبریک 

به ما هم سر بزنید ما شما را درلینک قرار می دهیم.
من با نظر آقای اکبر موافقم!
ضمنا به نظر من درد یک خوانساری رو یک خوانساری میفهمه!

 اصلا پروفسورای ادبیات خوبه  من نمیدونم به چه درد عمران وآبادی شهر میخوره حتما میخاد برا عمران شهر شعر بگه یا شعر بخونه یا استاد دانشگاه بابا چه ربطی داره قرار نیست هرکس تو دانشگاه منصبی داره وشاید حتی کارشم خوب انجام بده به درد جامعه هم بخوره ای خدا  یعنی باز هم عقب ماندگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟11111111111111111111

1111111111111111111111111111

11111111111111111111111

به نظر من شورا جای آدمای بازنشسته نیست!
من فکر میکنم فقط شاید بشه از تجربشون استفاده کرد وگرنه نفس و اراده یک جوون رو فقط همون جوون داره!
عسل جان منم با شما موافقم پس بیایید همه با هم به خانم شاه محمد که جوانترین کاندیدا هست رای بدیم

سلام دوستان خوبم

به نظر من هم مهم اینه که کسی که کاندید میشه واقعا بخواد واسه شهر یه قدم مثبت برداره و کمک کنه تا شهر پیشرفت کنه نه این که فقط شعار بده انشااله که کسانی که هدفشون کمک به پیشرفت شهر باشه رای بیارند

آخه اونایی که یه عمر تو خونسار ریش سفید کردند درده خونسارو نفهمیدند حالا به نظر شما با 4 سال میشه فهمید؟
مطمئن باشید چیزی که ماها رو تا الآن آزرده و ما رو بر اون داشته که اینجوری از شهروندامون دفاع کنیم دیدن نتایج رأی آوردن افرادی بوده که با رأی ما بالا رفتن و در آخر چیزی برای خوانسار و خوانساری به ارمغان نداشتن،نمونه بارزش نمایندمون تو مجلس شورای اسلامی که فقط روز به روز گلپایگانو اوج میده و خوانسارو افول!ایشونم دلش برا استعداد خوانسار و خوانساری سوخته بود!!!!!همین!
شما که داری خوانساریها رو هم زیر سوال میبری؟  نماینده مون که دیگه خونساریه بابا
از ماست که بر ماست
بعد هم این دیگه شانس ماست که یکی با خوش بینی ما رای بیاره و بعدش تو زرد از آّب در بیاد
پس کاری به خوانساری و غیر خوانساری نداره
سلام خواهشا کسی درباره کاندیدایی صحبت یا تبلیغ نکنه چون از لحاظ اخلاقی درست نیست اگه کسی بخواد تبلیغ کنه خودش تبلیغ می کنه
۱۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۰۳ کتایون نادری
با نام خدا
بدینوسیله استعفای خود را از نامزدی شورای اسلامی شهر اعلام میدارم و از حسن نظر همه عزیزان تشکر و قدردانی میکنم
انشاالله بهترین ها انتخاب شده و برای رفاه من و ما بهترین فعالیت ها را انجام دهند
با تشکر از تمامی خوانساری های مهمان نواز و دوست داشتنی
ضمن تشکر از مدیر این سایت جناب آقای دهاقین خواهشمندم پروفایل بنده را از لیست نامزد ها حذف نمایید
ارادتمند
کتایون نادری
فقط این نظراتو میخونم که نوشتند به این یا به اون رای بدیم خندم میگیره دلم میخواد برگردید به عقب و ببینید نماینده های سابق مجلس و اعضای شورای شهر قبلی چه کارایی داشتند؟اصلا این نماینده های مجلس که دورههای قبل نماینده بودند حتی یک بار به این شهر سر زدند؟خنم مییره از این مردم .... البته همه ی مردم ایران
به امید روزی که بتونیم شهرمون رو بسازیم
یه دانشجو و اکبر:تا یه جاهایی حق دارین تا یه جاهایی دارین تند میرین
آزاد:فکر کنم نماینده قبلی منظورشونه باشه!
عسل:با جمله سناریو های از پیش تعیین شده تو خیلی از جاهای کشورمون موافقم ولی انشاءالله اینجا اینطوری نیست.
بو قول مرحوم آیة الله بهجت: خداوند توفیق بدهد به اینکه هر چه می دانیم عمل نمائیم !
وگرنه که :
حرف زدن آسان است اما عمل کردن دشوار

 

 

سلام به نظر من کارو باید سپرد به جوونا اخه از آدمای مسن که کاری برنمیاد بایدبرن آخرت سازی کنند ساختن دنیارو هم بسپارن به جوونا
آقای مدیر سایت یک کمی با خودت رو راست باش
پاسخ:
؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
۱۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۳۷ حمید امینی ( ببخشید وبلاگ هم ندارم )
این آقا احتمالا خودش کاندیده که اینقدر داره سم پاشی میکنه فقط اسمشو نمیگه که خراب نشه
خودت بهتر میدونی ...
چرا نظرارو حذف کردیـــــــــــــــــــــــــن؟!!!
انقد براتون سوزناک بـــــــــــــــــــــــود؟!!!!
سلام در جواب آقای حمید امینی بگم که اتفاقا من از این کارا اصلا خوشم نمیاد کاندیدا شدن و این حرفا ولی شهرم برام مهمه که دارم انقدر حرص میخورم ومثل شما بی تفاوت و سطی نگر نیستم در ضمن کاندید حرف زشتیه کاندیدا درسته اکی؟
آقای خوانساری سطی نگر غلطه سطحی نگر درسته
سلام در جواب آقای ناشناس بگم من برا شهرمون متاسفم که افرادش به جای ماه نوک انگشتاه ادمو نگاه میکنند
چرا جواب نمیدین؟!!!مسئول کیه؟!!!چرا نمیگه کی و چرا نظرای قبلی و برخی نظرای فعلی رو حذف کرده؟!!!!!!
۱۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۲۶ پایگاه مقاومت بسیج بلال حبشی
سلام این وبلاگ جهت معرفی شهدا و سیره شهدا در تاریخ18/2/1392راه اندازی شد لطفا اطلاع رسانی کنید
balalhabashikh.mihanblog.com
پاسخ:
مدیریت سایت: با عرض سپاس. امیدواریم  همه ما به درستی با راه و هدف شهدا آشنا شویم[گل]
جناب خوانساری
منظورتون با خودتون بود دیگه ؟! چون ایراد املائی را شما ابتدا گرفتید
در ضمن من از نظریات شما به این نتیجه رسیدم اونی که شما دارید بهش نگاه میکنید ماه نیست ، عکس ماه توی آب ته چاه است
من غلط املایی نگرفتم اشتباه شما بکاربردن کلمه ناصحیح بود ثانیا به نظر میاد شما آدم بی منطقی باشید چون آدمای کوچیک از اینکه ایراد کارشونو بهشون بگی ناراحت میشن دیگه دوست ندارم در این موضوع صحبت کنم چنانچه نظری در مورو کاندیدای شورای شهر دارین بیان کنید بنده هم استفاده میکنم
کسی نیست که دوست داشته باشه درمورد شورا ها گفتگو کنیم وبه نتیجه برسیم  که آدمای کارامد برند توشورا خواهش میکنم کمک کنید شهر مون عقب نمونه تشکر
آقای خونساری شما ایراد کار منو نگرفتید و من هم ناراحت نشدم ، شما ایراد املائی از یک نفر دیگر گرفتید در صورتیکه در همان متن خودتان غلط املائی داشتید و ظاهرا شما ناراحت شدیدکه فورا از کلمات بی منطق و .... استفاده کردید دوست من ، شما اول خودتون را اصلاح کنید بعد به فکر اصلاح دیگران باشید
به نظر شما که آدم منطقی و ....هستید فرق کاندید با کاندیدا فقط یک اشتباه املایی؟ کاندید دارای معنی بسیار زشتی است ولی کاندیدا به معنی است که مد نظر من و شماست ثانیا اشتباه من تایپیه چون تند تایپ میکنم ممکنه کلمه ای از نظر بیفته باتشکر خواهشا بحثو ادامه ندید شما با این طرز فکر خوب چرادر مورد شورا نظر نمیدید تا ماهم استفاده کنیم در ضمن در صورتی موجبات ناراحتی شما را فراهم کردم عذر خواهی میکنم در ضمن در صورتی که براتون مقدوره جنسیتدونو معلوم کنید تا بنده بونم با چه جنسی هم بحث هستم ینده مذکر
دوست بزرگوار
با عذرخواهی بنده را شرمنده کردید
ممنونم
من مرد هستم و یک مرد خوانساری و خوانسار دوست
خوشحال میشم مثل شما اگر کسی اطلاعاتی از کاندیداها داره بگه
من هم اگر اطلاعاتی داشتم ارائه میدهم
در مباحث وبلاگ آقای جواد عصاری شرکت کنید دوستان ، جالبه :)
هر نظری که میدیم تو وبلاگش ( جواد عصاری ) اول با لحن تند جواب میده بعدش هم پاک میکنه ! ایشون میخواد نماینده مردم بشه تو شورا ، از حالا داره هم نظر مردم رو سانسور میکنه هم با لحن تند جواب مردم رو میده ، وبلاگشم که کلا یه مطلب کلی داره با صفر نظر !!!!!!
پاسخ:
ظاهرا با توجه به این هنوز زمان تبلیغات شروع نشده پاسخی به نظرات داده نمی شود
چی شد پس دیگه غیر از خانم نادری و آقای میرمحمدی که خودشون خودشونو آوردند تو گود و همه بستندشون به گلوله هیچ کس کاندیدا نشده ؟ ژس چرا هیشکی حرفی نمیزنه ؟
سلام آقای مدیر سایت اگه زحمت نیست نظرات زود به زود تایید کنید تا بیشتر از نظرات دیگران مطلع بشیم آخه شب به شب فایده نداره حداقل تا انتخابات زحمت بکشید این کارو بکنید خدمت بزرگی به خونسار کردید با تشکر

انشاءاله روزی میرسه که جوونای خونسار دیگه به خاطر کار و شغل نخوان از این شهر برن به شهر های دیگه

 انشاء اله روزی میرسه که هر کسی آرزو کنه که کاش اونم تو این شهر قشنگ زندگی می کرد (هرچند الانم کم نیستن این آدما)

سلام بجه که بودم تا بابام میگفت بریم خونسار کلی ذوق میکردمو اولین کسی که آماده میشد من بودم واقعا دیوونه خونسار بودم ولیییییییییییییییی دیروز رفتم گلستانکوه اه از ضمیرم بلند شد روهم دیگه 10تاگل نداشت پس این مسئولین چکار میکنند فقط ورودی میگیرند هر اصفهانی که رد میشد یه بغل گل دستش بود چرا کسی به فکر نیست من که خونسار نیستم ولی میخام یه خواهش از مردم خوب خونسار بکنم تورا به خدا برا شوراهاتون کسی رو انتخاب کنید که دلسوز باشه برا شهر کاردان باشه وگرنه مدیون آیندگانید توروخدا دلسوزارو انتخاب کنید
به به اگه اشتباه نکنم یکی دیگه از کاندیداها اومد ، خانم زهرا فخری ، درسته خودتونید ؟
آقای علی عزیز
من یک نظر دادم آن را هم گذاشته و پاک نکرده
حتما چون به نفعش بوده ، دیدم نظرتون رو ، یک شعر خوانساری بوده ، من هر چی میپرسم هیج جوابی نمیدهند شاید جوابی ندارند ؟!!!!

بله درسته

خانم زهرا فخری خیلی خوشحالیم از اینکه تشریف آوردید ، لطفا از ایده ها و برنامه هاتون بفرمائید ، چه کارهائی در نظر دارید بکنید ؟ از تحصیلات و کارهائی که تا به حال انجام دادید بفرمائید ، اهل خوانسارید ؟ در حال حاضر به چه شغلی مشغولید ؟ تا به حال چه کرده اید ؟ ممنون میشیم اگر اطلاعات بیشتری از خودتون ارائه بدهید
ممنون.چشم انشاالله در زمان تبلیغات کاندیداهای شورای شهر که از 16 خرداد شروع میشه  تمامی سوالاتتون رو جواب میدم  که خدای نکرده شائبه ای پیش نیاد .
شائبه ؟ شائبه چی ؟ سوال جواب دادن مگه شائبه داره ؟ اون تبلیغاته که شائبه داره ، شما جواب سوال یک نفر را درباره ایده هاتون میدید ، بگید چیزی ندارم بگم و تمام
وقتی یک کاندیدا جرات دادن جواب یک سوال رو نداره از ترس رد صلاحیت شدن ، میخواد با چه جراتی با مشکلات بجنگه و شهرشو به جلو ببره ؟ البته جسارت نباشه من نظر خودم رو میگم
پاسخ:
    بر اساس قانون تبلیغات قبل از مهلت قانونی ممنوع است و کاندیداهای محترم باید در این خصوص دقت لازم را به عمل آورند

علی آقای محترم  دلیل جواب ندادن ترس از ردصلاحیت شدن نیست  چون صلاحیتم تایید شده  شما باید کمی صبور باشید

با سلام.
میخواستم بگم:
بازم به کاندید خوبمون آقای زمانی دوست که واسه ما خانمها هم ارزش قایل شدند و یه ستاد هم مخصوص خانمها روبه روی امامزاده تشکیل دادند که ماهم بریم اونجا خواسته هامونو بگیم.
آفرین به این تدبیر،واقعا جای تشکر و احسن گفتن داره


بله با نظر خانم زهرا موافقم حداقل یکی پیدا شد که برای زنان خوانسار ارزش قائل بشه کارشون جای تشکر داره
سلام آقای زمانی دوست کارتون جای تشکر داره ستاده ویژه بانوان من از طرف تمتمی زنان از شما تشکر میکنم
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۰ مردم خیابان بعثت
دیروز اقای زمانی دوست در مسجد محله ما سخنرانی داشت مردم سوال های زیاذی ازش پرسیدند که ایشون با تخصص که معلوم بود از حرفاش خیلی قشنگ مردم را قانع کرد با حوصله صبور منطقی اشنا با قوانین اشنا با عمران شهری مواردی بود که از حرفاش استنباط میشد احساس کردم به درد شهرمون میخوره گفتم بقیه هم بدونند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی