خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

۴۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

سرویس سیاسی:‌در حالی که فرماندار خوانسار  از ثبت نام 22 نفر در  چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی این شهر  خبر داده بود، شنیده ها حاکی از آن است که این آمار در حال حاضر به 17 نفر رسیده است.
به گزارش خوانسار نیوز، با وجود عدم استقبال چندان شهروندان جهت ثبت نام در این دوره شوراهای اسلامی شهر در خوانسار، از 22 نفر ثبت نام کننده تنها 17 نفر در صورت ادامه اوضاع بر روال فعلی، در رقابتهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر حضور خواهند یافت.

در بین افرادی که تا کنون صلاحیت آنان احراز شده است، 5 نفر زن و مابقی مرد هستند.
لازم به ذکر است که از میان کاندیداهای مذکور، 7 نفر موفق به تصاحب کرسی های شورای اسلامی شهر خوانسار خواهند شد.

۱۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۱:۳۶

سرویس فرهنگی: برای اولین بار نمایشگاه آثار خوشنویسی استاد یداله کابلی خوانساری با حضور وی در هتل زاگرس خوانسار برگزار خواهد شد.

به گزارش خوانسار نیوز، این استاد شکسته نویسی معاصر به دعوت انجمن خوشنویسان خوانسار، روز چهارشنبه وارد این شهرستان خواهد شد و  در حاشیه مراسمی  که با حضور مسوولین و مردم هنردوست خوانسار و هنرمندان شهرستانهای مجاور در صبح روز پنج شنبه در هتل زاگرس برگزار می شود، اقدام به افتتاح نمایشگاه آثار خود خواهد نمود.
برگزاری کارگاههای آموزشی برای هنرمندان خوشنویس خوانسار و شهرستان های مجاور، از دیگر برنامه های استاد کابلی در خوانسار خواهد بود.

لازم به ذکر است که فرمانداری، شورای اسلامی شهر، شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد از حامیان انجمن خوشنویسان خوانسار در برگزاری این مراسم می باشند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۴۱

سرویس اجتماعی: شهروندان خوانسار از اقدام شهرداری در خصوص اطلاع رسانی وسیع در رابطه با آزمون استخدامی شهرداری اظهار رضایت می کنند.

به گزارش خوانسار نیوز، در حالی که بسیاری از استخدام های ادارات شهرستان با چراغ خاموش و بدون اطلاع اکثریت شهروندان صورت می پذیرد، اقدام شهرداری خوانسار با انتشار بنرهای اطلاع رسانی در سطح شهر و ارسال پیامک در خصوص آزمون استخدامی شهرداری که تا 29 اردیبهشت ماه ادامه دارد، موجبات رضایت و سپاسگزاری شهروندان از این نهاد را فراهم آورده است.

امید است سایر ادارات و نهادهای دولتی و عمومی نیز به منظور رعایت عدالت در استخدام و بکارگیری نیروها به ویژه نیروهای بومی چنین رویه ای را در روند استخدام نیرو اتخاذ نمایند.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۲۲

مراسم جشن میلاد حضرت علی(ع)و سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر
(به همراه اجرای نمایش طنز، خاطره گویی ومولودی خوانی)
زمان:پنجشنبه مورخ دوم خردادماه (92/3/2) ساعت17بعدازظهر
مکان برگزاری:پارک سرچشمه شهرستان خوانسار(حضور برای عموم شهروندان آزاد میباشد)
درپایان مراسم به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

هیئت خادم شهداء بسیج

۲۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۲۳

سرویس اجتماعی: شهرداری خوانسار به استناد نامه شماره 14736/224 مورخ 31/3/89 معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در نظر دارد تعداد 9 نفر واجدین شرایط به شرح ذیل را بر اساس مفاد آیین نامه استخدام پیمانی از طریق امتحان به صورت عمومی و تخصصی و پس از مراحل گزینش برای خدمت در شهرداری خود به صورت پیمانی استخدام نماید.

ردیف

عنوان

رشته

تعداد

جنسیت

شهرداری

1

ممیز و مامور وصول

حسابدار

1

مرد

فوق دیپلم یا لیسانس در یکی از رشته های مدیریت بازرگانی، مدیریت مالی، معارف اسلامی و مدیریت گرایش (بازرگانی، صنعتی، مالی) امور اداری و مدیریت –مدیریت دولتی –حسابرسی –مدیریت صنعتی –اقتصاد –حسابداری و امور مالی –حسابداری –کاربرد کامپیوتر در امور مالی

2

کارشناس عمران

مهندس راه و ساختمان

1

مرد/زن

لیسانس، فوق لیسانس یا دکترا در یکی از رشته های مهندسی عمران (کلیه گرایش ها) راه و ساختمان (کلیه گرایش ها) معماری، نقشه برداری، طراحی محیط

3

کارشناس معماری و شهرسازی

کارشناس شهرسازی

1

مرد / زن

لیسانس، فوق لیسانس یا دکترا در یکی از رشته های شهرسازی، جغرافیا و برنامه ریزی شهری، طراحی و برنامه ریزی شهری و منطقه ای، مهندسی عمران گرایش های (مدیریت ساخت –سازه – زلزله)، عمران (گرایش عمران) طراحی محیط

4

کارشناس عمران و مامور بازدید

مهندس راه و ساختمان

1

مرد

لیسانس، فوق لیسانس یا دکترا در یکی از رشته های مهندسی عمران (کلیه گرایش ها) راه و ساختمان (کلیه گرایش ها) معماری – نقشه برداری –طراحی محیط

5

کارشناس طرح و توسعه فضای سبز

کارشناس امور باغبانی

1

زن / مرد

لیسانس، فوق لیسانس یا دکترا در یکی از رشته های باغبانی، زراعت و اصلاح نباتات، جنگلداری، مهندسی فضای سبز، مهندسی تولیدات گیاهی، آبیاری

6

متصدی ارتباطات

آتش نشان 1

2

مرد

دیپلم در کلیه رشته های تحصیلی و داشتن سلامت جسمانی، داشتن گواهینامه رانندگی و گذراندن دوره آموزشی مربوطه

7

آتش نشان (راننده)

آتش نشان 2

2

مرد

دیپلم در کلیه رشته های تحصیلی و داشتن سلامت جسمانی، داشتن گواهینامه رانندگی پایه یک و گذراندن دوره آموزشی مربوطه

متقاضیان ثبت نام می توانند از 25/2/92 تا 29/2/92 جهت ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

----------------------------------------------

لینک مرتبط: انتظار به سر رسید، آغاز ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۳۹

سرویس اجتماعی: ثبت نام آزمون استخدام شهرداری های از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور از ساعاتی پیش آغاز شد.

 داوطلبان برای اطلاع از رشته های شغلی، شرایط احراز و همچنین شرایط عمومی و اختصاصی استخدام به سایت سازمان سنجش مراجعه و یا بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

  • ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری های کل کشور سال 1392
  • خرید کارت اعتباری آزمون استخدامی شهرداری - سال ۱۳۹۲
  • آگهی استخدام پیمانی سازمان شهرداریهای استانهای فارس، اصفهان، البرز، تهران، کرمانشاه، قم، چهارمحال‌بختیاری و یزد
    • لازم به ذکر است که زمان ثبت نام از 25/2/92 الی 29/2/92 خواهد بود
    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۳۵

    سرویس اجتماعی: یک منبع آگاه در استانداری اصفهان اعلام کرد که ثبت نام  آزمون استخدامی شهرداری ها از روز آینده در سایت سازمان سنجش آغاز خواهد شد.

    با وجود اعلام  زمانهای قبلی معاون عمرانی استانداری اصفهان و همچنین روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در خصوص شروع ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری های کشور، داوطلبان حضور در این آزمون به دلیل عدم وجود لینک ثبت نام در سایت سازمان سنجش همچنان سرگردانند.

    شهرداری خوانسار به استناد سخنان معاون عمرانی استانداری اصفهان، با نصب بنرهایی در سطح شهر و ارسال پیامک به شهروندان تاریخ ثبت نام این آزمون را از 22 الی 26 اردیبهشت اعلام نموده بود.

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۵۰

     سرویس سیاسی: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه دولت آینده به قانون تمکین کند، گفت: قانونگرا نبودن دولت یکی از چالش‌های پیش‌روی مجلس بود که امیدواریم این عیب بزرگ در دولت بعدی نباشد.

    سید محمدحسین میرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، افزود: نسبت به تولید در دولت فعلی کم‌لطفی شد و در بحبوحه افزایش نرخ ارز، دولت حمایتی از آن نکرد.

    نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: بسیاری از بنگاه‌های تولیدی به دلیل عدم حمایت دولت تعطیل شدند.

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۲۵

    سرویس اجتماعی: دفتر تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد که ثبت نام آزمون استخدامی شهرداریها در 8 استان از ساعت 16 روز سه شنبه 24/2/92 آغاز می شود.

    به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ،در این اطلاعیه آمده است که داوطلبان جهت ثبت نام در آزمون استخدامی شهرداریها می توانند روز سه شنبه مورخ 24/2/92 از ساعت 16 و با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ثبت نام خود را انجام دهند.

    ۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۵۵

    سرویس اجتماعی: اعضای شورای اسلامی شهر خوانسار به اتفاق شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری خوانسار با حضور در دفتر شورای حل اختلاف شماره 2 خوانسار از تلاش های پرسنل این مجموعه تقدیر به عمل آوردند.

    در این مراسم پس از سخنان رییس شورا در تجلیل از خدمات این عزیزان، شهردار خوانسار نیز همکاری شورای حل اختلاف با شهرداری در سرعت عمل در راستای تامین دلیل و انجام امور مربوط به مخروبه های شهری را ستود و افزود: اقدام شهرداری در تخریب و رفع خطر از بیش از 300 بنای مخروبه علاوه بر کمک به زیبایی شهر سبب کاهش بسیاری از جرایمی شده که در این اماکن اتفاق می افتاده است.

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۰۵