خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

سرویس اجتماعی: شهردار و مسوولین دوایر شهرداری کارفرمای شما نیستند، بلکه این مردمند که کارفرمای شما هستند و اگر کارها خوب انجام شود می بینند و قدردان شما هستند.
شهردار خوانسار در مراسم بزرگداشت روز کارگر و تجلیل از کارگران شهرداری خوانسار ضمن بیان این مطلب، از  اجرای طرح ارزیابی کارگران شهرداری همزمان با ارزشیابی کارکنان خبر داد و کیفیت ارائه خدمات، تلاش در جهت حفظ وسایل و امکانات، اخلاق و انضباط را از جمله پارامترهای موثر در ارزیابی برشمرد.

سید حسن شفعتی تشکیل شورای اسلامی کار را یکی از اقدامات موثر شهرداری در جهت حمایت از کارگران و به عنوان حلقه ارتباطی آنان با شهرداری دانست و از اعضای این شورا خواست تا با فعال کردن این شورا ثبت تعاونی مسکن کارکنان شهرداری خوانسار را نیز رسماً دنبال نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به نامگذاری سال جدید با عنوان "سال حماسه سیاسی و اقتصادی"، مدیریت صحیح شهرداری در هزینه ها را از مصادیق شعار حماسه اقتصادی دانست.

شهردار خوانسار، آمادگی کامل شهرداری برای فراهم کردن امکانات و فضای لازم برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در راستای عملی شدن شعار حماسه سیاسی را اعلام و در عین حال از کارگران و کارکنان شهرداری خواست که ضمن تلاش برای  دعوت از مردم و خانواده های خود و پرشور برگزار کردن انتخابات، از موضع گیری له یا علیه کاندیداها به شدت پرهیز نمایند.

وی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت روز شوراها و هفته شهروند، از زحمات اعضای شورای اسلامی شهر خوانسار تقدیر نمود و با بیان این که زحمات زیادی در این دوره کشیده شده و برکات خوبی برای مردم به همراه داشته است، تصریح کرد: آیندگان در مورد تک تک ما و اقداماتی که انجام داده و می دهیم قضاوت خواهند کرد. پایان٪

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی