خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

سرویس اجتماعی- ییس شورای اسلامی شهر خوانسار در جلسه مشترک شورای اسلامی سوم و منتخبین شورای اسلامی دوره چهارم این شهر، از اعلام آمادگی این شورا جهت همکاری با منتخبین چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تا قبل از شروع کار شورا و پس از آن خبر داد.

به گزارش خوانسارنیوز، هوشنگ صانعی افزود: منتخبین شورا می توانند در صورت  نیاز به مکان برای برگزاری جلسات خود تا قبل از شروع کار رسمی، از فضا و امکانات دفتر شورای اسلامی شهر خوانسار استفاده نمایند.

وی ادامه داد: همه باید کمک کنیم تا با استفاده از ظرفیتهای درونی و بیرونی شهرستان زودتر بتوانیم زودتر کارها را به نتیجه برسانیم.

رییس شورای اسلامی شهرستان تصریح کرد: در این دوره از شورا ضمن تشکیل جلسات منظم و منسجم، فضا را برای همه افرادی که می توانستند به نوعی به شهرستان کمک کنند، باز کردیم و به گونه ای اعتمادسازی و تعامل کردیم که برای اولین بار پای خیرین و سرمایه گذاران به شورا و شهرداری هم باز شده است.

وی با ذکر اسامی برخی از مدیران و افراد موثر در پیشرفت شهرستان در مرکز، از خدمات آنان برای شهر و شهرستان قدردانی نمود.

صانعی، تنش زدایی و تلاش برای حفظ وحدت به منظور پیشرفت شهر را از سیاستهای این شورا اعلام کرد و گفت: حتی اگر می دیدیم که با ارائه گزارش در روند اجرای برخی از کارها خللی ایجاد می شود، از آن صرف نظر می کردیم.

وی با تاکید بر این که یکی از کارهای خوب این دوره از شورا جلوگیری از حرمت شکنی و نیروسوزی بوده، از منتخبین شورای چهارم نیز درخواست کرد تاکمک کنند فضا برای فعالیت همه کسانی که در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... در شهرستان مایل به کار هستند، باز باشد.

رییس شورای اسلامی شهر خوانسار در پایان بر ضرورت امیدبخشی به تمامی شهروندان و پرهیز از سیاه نمایی اوضاع تاکید نمود.

نظرات  (۲)

پیشنهاد میکنم اعضای جدید به عنوان مستمع در جلسات شورا شرکت کنند.

پیشنهاد می شود از اعضای علی البدل نیز در جلسات شورا استفاده شود هرچند که قانونا حق رای ندارند ولی فکر و نظر که دارند بعنوان یک طرح بررسی شود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی