خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

صانعی: تضعیف شورا، تضعیف مردم است

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴ ق.ظ

مراسم تجلیل از کارگران  شهرداری خوانسار با حضور کارکنان و کارگران شهرداری و همچنین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

رییس شورای اسلامی شهر خوانسار، در سخنانی ضمن تجلیل از کارگران پرتلاش شهرداری خوانسار، رضایتمندی شهروندان از خدمات شهرداری را حاصل زحمات شهردار محترم و کارگران خدوم شهرداری دانست و افزود: تشکر شورا از شما تشکر از جانب تمام شهروندان است.

وی همچنین با توجه به نزدیکی انتخابات شوراهای اسلامی شهر، خواهان ایجاد تمایز بین شورای شهر از شورای شهرداری شد و از همه حاضران خواست تا  نسبت به اطلاع رسانی به مردم در خصوص وظایف شوراها همکاری لازم را معمول نمایند.

صانعی در ادامه سخنانش با برشمردن برخی از اقدامات شورای سوم گفت: طعم شیرین برخی از این اقدامات و آثار آن هم اکنون برای مردم نمایان شده و برخی دیگر در آینده به ثمر خواهد نشست.

وی تامین آب شرب، استقلال و توسعه دانشگاهها، توسعه گردشگری و تونل خوانسار را از جمله این اقدامات عنوان نمود.

رییس شورای شهر خوانسار در پایان تصریح کرد: همه ما به عنوان شهروندان خوانسار تا زنده ایم شهروند این شهریم و همه با هم این شهر را می سازیم. وی افزود: مردم باید از شهرداری حمایت کنند، چون اگر شهردار تضعیف شود، شورا تضعیف شده و تضعیف شورا به معنی تضعیف مردم است. پایان


نظرات  (۱)

جدیدا چقدر سخنرانی میکنند ایشون ؟!!!!
پاسخ:
آقای صانعی همیشه در صحنه  مرد عمل بوده اند و البته اهل سخنرانی هم نیستند. در این برهه حساس با وجود نامزد نشدن وظیفه خودشون می دونند باتوجه به تجاربشون مردم را در انتخاب بهترین ها راهنمایی کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی