خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

سرویس اجتماعی- محمود قربانی پور عضو منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار، گفت: افزایش ارتباط شورا با بدنه عامه مردم یکی از مسائلی است که در شورای چهارم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خوانسانیوز، وی که در جلسه مشترک شورای سوم و منتخبین شورای چهارم شهر خوانسار سخن می گفت، ارتباط شورای سوم با جوانان را از نقاط قوت این شورا برشمرد و  عملکرد این شورا را مورد رضایت مردم خواند و افزود: همین که دو نفر از اعضای شورای قبل که در انتخابات ثبت نام نمودند، رای آوردند یعنی مردم نمره قبولی به این شورا داده اند.

قربانی پور، با اشاره به شروع تقریباً همزمان کار شورای چهارم و دولت، نزدیکی و ارتباط شورا با حکومت مرکزی را از ضروریات دانست و اظهار داشت باید افرادی که در دولت قرار می گیرند را شناسایی و از ارتباط با آنان به نفع شهرستان استفاده نمود.

وی استفاده از ظرفیت و تجربه شوراهای گذشته را یکی از وعده های خود در زمان تبلیغات اعلام کرد و از شورای سوم خواست که به ویژه در شروع و پیشرفت امور با شورای منتخب همکاری نماید.

قربانی تصریح کرد: انتخاب شدن در شورا افتخار است اما باید تلاش کنیم تا انشاءا... مردم پس از 4 سال نمره قبولی را  به ما بدهند.

 

همچنین در این دیدار, علی یحیایی نیز در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از شورای سوم، اظهار داشت، خواسته های مردم ذاتاً لایتناهی است و اگر بخواهیم به تمام خواسته ها پاسخگو باشیم با ظرفیت و پتانسیل فعلی شهرستان امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: با این وجود باید اهم کارهای عام المنفعه را مورد پیگیری قرار داد که البته شورای سوم در این خصوص اقدامات خوبی انجام داده که انشاا... با تلاش شورای آینده و همفکری شوراهای گذشته و مردم بتوان گام های ارزنده ای برای شهرستان برداشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی