خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

محمدعلی امینی: مطالب منتشره کذب محض است

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۳۴ ب.ظ

سرویس اجتماعی- محمدعلی امینی، نامزد شورای اسلامی شهر با انتشار اطلاعیه ای، شایعات منتشره در خصوص تعویض شهردار توسط برخی داوطلبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر را تکذیب نمود.

متن این اطلاعیه که نسخه ای از آن نیز برای خوانسارنیوز ارسال شده به شرح ذیل می باشد:

 

 

مردم شریف و ولایتمدار شهر خوانسار

با عرض سلام و ادب:     

در حال حاضر مطالبی از سوی برخی افراد در شهر  شایع گردیده که برخی از داوطلبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار قصد تعویض شهردار را دارند ضمن اینکه اینجانب مطالب منتشرشده را کذب محض می دانم حمایت کامل خود را از جناب آقای  سیّد حسن شفعتـی شهردارمحترم اعلام نموده و بر این مطلب تأکید می نمایم که خدمات دوساله این برادر عزیز در شهر برای همگان روشن و واضح می باشد و ما در جهت رسیدن به اهداف بزرگ خود نیازمند فردی به عنوان شهردار می باشیم که این توانایی را داشته باشد و خوشبختانه ایشان با تلاشهای شبانه روزی خود و همکاران تلاشگرشان توانسته اند حمایت عموم شهروندان و مسئولین محترم را داشته باشند . لذا از عموم شهروندان عزیز درخواست می نماییم با حضور پر شور خود در پای صندوقهای رأی ضمن رد شایعات ، دشمنان داخلی و خارجی را هر چه بیشتر مأیوس نموده و به اعتلای شهر و کشور خود بخصوص اسلام عزیز کمک نمایند.

 

لازم به ذکر است که سایت خبرنامه خوانسار نیز با انتشار اطلاعیه ای دیگر از محمدرضا معینی، از نامزدهای شورای چهارم خوانسار، ضمن انتشار تکذیبه دیگری با همین مضمون حمایت خود را از شهردار فعلی خوانسار اعلام نموده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی