خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

سرویس اجتماعی: همدم شاه محمد، کارشناس ارشد فلسفه و کلام اسلامی، و نامزد چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار به 10 سوال کلیدی خوانسار نیوز از کاندیداهای شورای اسلامی شهر، سومین نامزدی است که به شرح ذیل پاسخ هایی را ارائه نموده است:

باسلام

جواب سوال اول:به هیچکس وعده وعید نداده ام. بعد از ورودبه شورا نیز نزدیکان من نسبت به دیگرشهروندان برتری نخواهند داشت./شهرداری ها وشوراها همواره درمعرض افراد فرصت طلب وسودجو قراردارند/انسان در آن با پول با مردم با مراجعان و با کسانی که حاضرند برای بعضی ازمقاصد خود  ولخرجی کنند مواجه می شود. این طور جاها خیلی باید مراقب بود این جاست که تقوای الهی بدرد می خورد.تقوا زره ای است که اگر انسان آن را بپوشد تیر های زهر آگین فساد و گناه در او کارگر نخواهد شد.

جواب سوال دوم: هدف من پیشرفت شهر و عزت تمامی شهروندان و عدالت در تعیین خدمات شهری می باشد. البته به مناطق مستضعف نشین اولویت می دهم .

جواب سوال سوم:باید به هر آنچه در قانون و شرع مقدس آمده است عمل کرد نه به سلایق شخصی.

جواب سوال چهارم: بر اساس قانون و مصالح شهروندان انجام وظیفه می کنم . آنچه در قانون پیش بینی نشده و یا به خاطر واقعیات کشور و دولت قادر به انجام دادن آن نیستم وعده نمی دهم.

جواب سوال پنجم:سیاست ما عین دیانت ماست اما مناقشات سیاسی و جناحی و ورود در هر اقدامی که اعضای شورای اسلامی را از اتحاد عملی خود دور کند برای این شورا ها مضر و نارواست. نظرمن این است که باید در اداره ی شهر از روش های علمی و محققان برجسته ی دانشگاهی و حوزوی استفاده شود .

جواب سوال ششم : بدون آشنایی با وظایف و حدود اختیارات شورای اسلامی شهر دست به چنین امری نزده ام. حدود و وظایف شورای اسلامی که در قانون معین شده را در قول و عمل به طور کامل به لطف الهی رعایت می کنم .

جواب سوال هفتم:این موارد سه گانه ای که فرمودید تنافی با هم ندارند یعنی شهر ما ظرفیت برخورداری و پیشرفت در تمامی مواردی که ذکر فرمودید داراست.

جواب سوال هشتم: صرف بیان مشکلات، دردی را دوا نمی کند به هر حال هر دوره ای نقاط ضعف و قوتی دارد. نقاط قوت را باید دید و به کار بست و کاری کرد که نقاط ضعف ادامه پیدا نکند.

جواب سوال نهم : پرداختن به نیاز های فوری تر در عین اهتمام به کار های زیر بنایی.

جواب سوال دهم: نشاط فردی واجتماعی و امید درجامعه ضروری است ومن موافق آن هستم .امام خامنه ای:یکی از بزرگترین چیز های که کام مردم را شیرین می کند این است که ببینند حس کنند و بیابند که مسـًولان امور آنها در پی خدمت صادقانه و پیگیرانه و عالمانه به آن ها هستند.خود همین مردم را خوشحال می کند. گاهی گفته می شود باید مردم را شاد و افسردگان را از افسردگی خارج کرد این حرف درست است. اگر کسانی به معنای حقیقی کلمه دنبال این موضوع هستند راهش همین است به مردم نشان دهند که در پی کار صادقانه و پیگیرانه و عالمانه اند. این بیش از همه چیز فضا را شادمانه خواهد کرد

باتشکرازتمامی شهروندان عزیزخوانسار

سخنی بادیگر کاندیدای محترم شورای اسلامی شهر:

بیانات امام خامنه ای

برای کسب توفیق دروظایف شوراهای اسلامی شرط اول آن است که اعضای شورای اسلامی هرشهر یاروستا درعمل بایکدیگر تفاهم وهمدلی داشته باشند بدون این شرط یقینا این نهاد نخواهد توانست برای مردم منشا خیروصلاح گردد1378/3/8.

در یک کلمه رعایت تقوا و تدبیر و پشتکار، و بهره‌گیرى از دانش و تجربه، مواد عمده‌ى توصیه‌ى نخست اینجانب است. باید با روحیه‌ای‌ بسیجی‌ یعنی‌ با«احساس‌ تکلیف‌، بدون‌ توقع‌، فداکارانه‌، بدون‌ خودنمایی‌ و برای‌ رضای‌ خدا» کار کرد و حتی‌ یک‌ روز را برای‌ خدمت‌ به‌ مردم‌ از دست‌ نداد. ۱۳۸۱/۱۲/۱۹

از انتخاب‌شوندگان محترم انتظار مى‌رود که با تکیه و امید به فضل الهى بار این مسؤولیت را بر دوش کشیده همه‌ى توان خود را به اداى وظایفى که در قانون براى این شوراها معین است، مصروف کنند و خدمت به مردم را که از بزرگترین عبادات است سرلوحه‌ى همه‌ى انگیزه‌هاى خود قراردهند1378/3/8

 

خوانسار نیوز از توجه و پاسخگویی این کاندیدای محترم قدردانی می نماید.


نظرات  (۶)

سلام
صحبت های خوب وصادقانه بود
سلام خانم شاه محمداگربه جوابهایی که دادید عمل هم کنید حتما ما به شما رای خواهیم داد
رای ما به کاندید جوان  متدین  دلسوز  کارآمد و متعهد خانم همدم شاه محمد می باشد.
سلام ما فقط به خانم ها رای میدهیم .موفق باشید خانمهای کاندید

طبق شناختی که ما از خانم شاه محمد داریم ایشان باوجود اینکه بسیار جوان می باشند اما واقعا دارای  فکروتجربه ی زیادی هستند علاوه براینکه دلسوز و... 

رای ما فقط 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی