خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

سرویس فرهنگی- مرتضی غضنفری، استاد موسیقی و هنرمند خوانساری، از عدم اجازه اجرای برنامه در مجتمع بهزیستی و توانبخشی حضرت بقیه ا... الاعظم (عج) خوانسار انتقاد کرد.

به گزارش خوانسار نیوز، وی اظهار داشت: جمعی از هنرمندان موسیقی سنتی خوانسار بنا به نیات انسان دوستانه و خیرخواهانه خود، به صورت ماهانه در این مجتمع حاضر و برای معلولان جسمی و ذهنی مستقر در این مکان به صورت رایگان به اجرای برنامه های موسیقی می پرداختند که بسیار مورد علاقه و توجه این عزیزان قرار می گرفت.

وی ادامه داد: متاسفانه مدتی است که به دلیل عدم اجازه مسوول این قسمت، اجرای برنامه موسیقی توسط هنرمندان ممنوع اعلام شده و این موضوع سبب دلگیری و گلایه هنرمندان که هدفی جز خدمت و ثواب نداشتند شده است.

غضنفری اعلام آمادگی کرد که در صورت رفع این محدودیت، هنرمندان خوانسار مجدداً نسبت به اجرای برنامه در اولین فرصت ممکن اقدام خواهند نمود.

نظرات  (۶)

۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۵:۰۱ کامران میرمحمدی
دوستان عزیز
سلام
به دلایل فنی وبلاگ من به آدرس زیر نقل مکان داده شد
kamran-mir.blog.ir
در خانه جدید منتظرتان هستم
آقای مرتضی غضنفری که سید نیستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
جدا"؟  ممنون.
اگر  بهزیستی جوابیه دارد،منتشرفرمائید، اگر اینچنین باشدکه جای بسیارتاسف است.
۰۸ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۱۸ وبلاگ پاتخت
آقای دهاقین ما در وبلاگ پاتخت اقدام به انتشار عکس شهدای سید شهر در این شب های قدر کرده ایم.
ولی از سید بودن حمید رضا غضنفری( برادر مرتضی)، سعید غضنفری( برادر دکتر مجید غضنفری)، محمد مهدوی، حمید میرشفیعی، حجت اله میرشفیعی، غلام میرشفیعی و علی ساجدی و درویشعلی ذوالفقاری، نور محمد ذوالفقاری، احمد ذوالفقاری و محمد ذوالفقاری مطمئن نیستیم. می دانید که برخی میرشفیعی ها و غضنفری ها و ذوالفقاری ها سید نیستند. مثلا میر شفیعی های که نامشان با سید قید شده بود را منتشر کردیم. یا دو محمد ذوالفقاری داریم یکیشان سید محمد است و دیگری محمد اگه امکان داره با توجه به ین که اطلاعات شما زیاده و در شورای شهر هستید در صورت امکان تا روز پنج شنبه یا در اینجا یا در وبلاگ پاتخت بهمون اطلاع بدید تا عکس های شهدای سید شهر را کامل کنیم. ممنون می شم برادر.
پاسخ:
با تشکر از اقدام شایسته شما. در صورت امکان با بنیاد شهید تماس حاصل فرمایید و اگر برای شما مقدور نیست بفرمایید تا بنده اطلاعات کسب نموده تقدیم کنم
۰۸ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۷ محله پایتخت
آقا خسرو همانگونه که می دانید دایی ایشان آیت الله غضنفری امام جمعه سابق شهر بودند که سید هم بودند ولی خوب من شک دارم که سید هستند یا نه.
پاسخ:
با تشکر انشاا... سوال خواهم کرد و جواب خواهم داد
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۰ محله پایتخت

آقا خسرو در مورد غضنفری ها و میرشفیعی ها( حمید، حجت اله و ...)

و ذدوالقاری های قلعه بابا محمد هم  سوال داشتم اگه امکان داره خودتان یک منبع معرفی کنید تا پی گیری کنم

پاسخ:
سلام. با عرض پوزش بابت تاخیر. شما می توانید با بنیاد شهید تماس حاصل فرمایید. به گمانم با آقای گلشنی تماس بگیرید راهنماییتان خواهند کرد. اجرکم عندا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی