خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

خوانسار نیوز

رسانه تحیلی خبری خوانسار

نشانی جدید خوانسارنیوز: khansarnews.ir

یا لطیف

باری، اگر روزی کسی از من بپرسد

چندی که در روی زمین بودی چه کردی ؟

من می گشایم پیش رویش دفترم را

گریان و خندان، بر می افرازم سرم را

آنگاه می گویم که: بذری نو فشانده است

تا بشکفد، تا بردهد، بسیار مانده است

در زیر این نیلی سپهر بی کرانه

چندان که یارا داشتم، در هر ترانه

نام بلند عشق را تکرار کردم

با این صدای خسته، شاید، خفته ای را

در چارسوی این جهان بیدار کردم

من مهربانی را ستودم

من با بدی پیکار کردم

پژمردن یک شاخه گل را رنج بردم

مرگ قناری در قفس را غصه خوردم

وز غصه مردم، شبی صد بار مردم ... (*)


 درود و سلام خالصانه من به تمامی مردم خوب و شریف و نجیب خوانسار.

با عنایت خداوند منان و لطف و حمایت شما بزرگوران، نعمت بزرگ خدمتگزاری شما عزیزان برای 6 سال نصیب این حقیر گردید و اینک در واپسین ماه های عمر سومین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار با سپاس از اعتماد و همراهی یکایک شهروندان خوب این دیار پرگهر، بر خود فرض می دانم ضمن قدردانی ویژه از همه کسانی که با بذل محبت عمیق خود، بار دیگر مرا شرمنده الطاف خود نموده و در طی ایام ثبت نام چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مُصرّ به شرکت دوباره این حقیر در این عرصه شدند، به سبب عدم امکان حضور مجدد و پذیرش بار سنگین این امانت جداً عذرخواهی نمایم.

لازم به تاکید است که ردّ دعوتهای خالصانه دوستان بزرگوار به ویژه در چند روز اخیر در این خصوص –که در فرصتی مقتضی به شرح دلایل و علل آن خواهم پرداخت- هرگز به معنای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت نبوده و اینجانب همواره خود را خادم مردم شریف شهرستان دانسته و در آینده نیز برای پیشرفت و اعتلای میهن عزیز و زادگاه پاکمان از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهم نمود.

همچنین ضمن آرزوی توفیق برای کلیه عزیزان داوطلب حضور در دوره چهارم شورای اسلامی شهر خوانسار، امیدوارم با آگاهی کامل از قوانین و مقررات مربوطه به ویژه قوانین حوزه شورا و شهرداری و حدود اختیارات و وظایف این بخش و نیز بررسی و شناخت دقیق مشکلات شهرستان و خواسته های عمومی مردم و همچنین آگاهی از خدمات و اقدامات مثبت انجام شده در منطقه، زمینه ساز آبادانی و پیشرفت شهرستان و نویدبخش امید و نشاط در بین شهروندان عزیز خوانسار باشند.

با ادب و احترام: خسرو دهاقین


* زنده یاد فریدون مشیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی